۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۵۰۱۲۴
پورمختار تاکید کرد:
همدان - نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی پس از بررسی محورهای بیانیه گام دوم انقلاب برای وصول اهداف متعالی آن راهکارهای عملیاتی ارائه دهند.
به گزارش پایداری ملی، محمدعلی پور مختار عصر شنبه در شورای اداری شهرستان بهار بابیان اینکه به جایگاه اعضای شورا و مصوبات شوراهای شهر و روستا در ادارات کمتر توجه می‌شود و با توجه به جایگاه شوراها در قانون اساسی، باید مصوبات شورا در سطوح مختلف مطابق قانون اجرا شود، گفت: موضوع عدالت محوری یکی از مسائل اساسی گام دوم انقلاب است.

توزیع بودجه و پروژه بر اساس عدالت و شاخص‌ها صورت گیرد

وی با بیان اینکه باید توزیع بودجه و پروژه بر اساس عدالت و شاخص‌ها صورت گیرد تا شاهد توسعه متوازن باشیم، اظهار داشت: انجام برخی امور مردم با کندی و تشریفات اضافی و موانع متعددی روبرو است در حالی که نگاه‌ها باید به حل مشکلات باشد.

پور مختار با تاکید بر اینکه مسئولان باید بدون توصیه کار و مشکلات مردم را که خلاف رویه و قانون نیست؛ حل کنند، گفت: استفاده از نیروهای جوانان در امور مدیریتی مورد توجه باشد.

وی با تأکید بر ورود به مباحث و محورهای بیانیه گام دوم انقلاب توسط مسئولان گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در حیطه وظایف خود به صورت تئوری و عملی و اجرایی وارد شده و پس از بررسی و شناخت دقیق؛ برای وصول اهداف متعالی بیانیه راهکارهای عملیاتی ارائه دهند.

ورود جوانان به عرصه‌های مدیریتی

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ورود جوانان به عرصه‌های مدیریتی گفت: روحیه و باور «ما می‌توانیم» باید در همگان به خصوص جوانان تثبیت و زمام امور به جوانان مؤمن انقلابی دانا و کاردان سپرده شود.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به امید بخشی و نگاه خوش بینانه به آینده و دوری از امید کاذب و فریبنده و ترس کاذب و شناخت صحنه تبلیغاتی دشمن تاکید دارند.

پور مختار اظهار داشت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و مسائل اصولی آن و راهکارها و چالش‌ها در سخنرانی‌ها و مناسبت‌ها باید مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه بهار نیز با بیان اینکه ایران اسلامی همواره رو به جلو حرکت کرده و در منطقه از لحاظ اقتدار نظامی جایگاهی را به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: همانگونه که در راستای تبیین گام دوم انقلاب حرکت می‌کنیم نباید از نامگذاری سال غافل باشیم.

رونق تولید تنها تولید انبوه نیست و کیفیت نیز باید مدنظر قرار گیرد

حجت الاسلام حبیب الله حاتم نیا تصریح کرد: رونق تولید تنها تولید انبوه نیست و کیفیت نیز باید مدنظر قرار گیرد و برای رضای خدا و حفظ آبروی نظام و مملکت باید تلاش کنیم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در گام دوم انقلاب بیشترین بار مسئولیت بر دوش جوانان گذاشته شده و در این راستا باید امید و خودباوری در جوانان بیش از پیش تقویت شود تا اهداف بیانیه گام دوم انقلاب محقق شود.

فرماندار شهرستان بهار نیز وظیفه اصلی مسئولین را امید بخشی به مردم و ترسیم آینده روشن برای نظام دانست و گفت: مردم با نظام مشکل ندارند و گاهی مسئولینی باعث ایجاد بدبینی می‌شوند.

احسان قنبری گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس در اسفند ماه امسال باید زیرساخت‌های برگزاری باشکوه این انتخابات فراهم شود.

قنبری اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی و خدماتی خوبی در شهرستان بهار کلید خورده که می‌توان به احداث زیرگذر نهالستان و احداث خط فاضلاب در شهرک فرهنگیان برای جلوگیری از آب گرفتگی و بیرون زدگی فاضلاب در منازل شهرک فرهنگیان اشاره کرد.

وی بر توجه بیشتر به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مسئولین اجرایی شهرستان بهار تاکید کرد و گفت: امید و نگاه خوش بینانه به آینده می‌تواند به عنوان یکی از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب در رأس امور قرار گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر