۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۵۰۰۹۳
رئیس دانشگاه آزاد استان خوزستان گفت: یک قرارگاه پژوهشی اختصاصی با حضور پژوهشگران جهادی متخصص در رشته‌های مختلف که از اعضای هئیت علمی دانشگاه آزاد استان خوزستان هستند، جهت بررسی ابعاد مختلف سیل در این دانشگاه ایجاد کردیم.

به گزارش پایداری ملی، فرج‌الله براتی رئیس دانشگاه آزاد استان خوزستان درباره برنامه‌های این دانشگاه در جهت کمک و ساماندهی مناطق سیل‌زده گفت: یک قرارگاه پژوهشی اختصاصی با حضور پژوهشگران جهادی متخصص در رشته‌های مختلف که از اعضای هئیت علمی دانشگاه آزاد استان خوزستان هستند در جهت بررسی ابعاد مختلف سیل در این دانشگاه ایجاد کردیم. در این قرارگاه موارد مربوط به سیل به صورت علمی و پژوهشی در قالب کتاب مدیریت سیل بررسی خواهد شد.

وی افزود: درصددیم تا با کمک پژوهشگران جهادی حاضر در این قرارگاه کتاب مدیریت سیل را به چاپ برسانیم. مجموع این کتاب تا پایان تابستان امسال در حوزه‌‌های مختلف پدافند غیرعامل، فنی و مهندسی و کشاورزی آماده ارائه خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد استان خوزستان در ادامه درباره موضوعات مورد بررسی در کتاب مدیریت سیل خاطرنشان کرد: در این کتاب، بروز سیل از جهات مختلف پژوهشی مورد بررسی قرار گرفته است. کتاب مدیریت سیل به عنوان منبع و مرجع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که بخواهند در این زمینه کار کنند با توجه به نتایج میدانی موجود در این زمینه و در راستای تحقق نظام موضوعات دانشگاه آزاد در جهت موضوع پایان‌نامه‌های واحدهای مختلف دانشگاهی به تناسب موضوعات تعیین شده کارآیی بسیاری خواهد داشت.

براتی درباره کمک‌رسانی دانشگاه آزاد خوزستان به مناطق سیل‌زده استان یادآور شد: در روستای سیل‌زده مگران که در جنوب استان خوزستان قرار دارد و در جریان سیل تمام خانه‌های آن خراب شده یک دستگاه آبسردکن قرار دادیم تا امکان بهرمندی از آب سرد برای ساکنان این روستا فراهم شود همچنین، مواد اولیه غذایی در جهت پخت غذا از طرف دانشگاه آزاد خوزستان در اختیار مردم این مناطق قرار داده شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر