۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۴۹۹۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان گفت: دو قرارگاه سایبری و زیستی در استان سمنان زیر نظر شورای پدافند غیرعامل استان فعال شد.

به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، نخستین جلسه کارگروه دفاعی، امنیتی و انتظامی شورای پدافند غیرعامل استان سمنان با حضور مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان و رئیس کارگروه و اعضا در محل استانداری سمنان تشکیل شد.

عباس پازوکی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان در این نشست با اشاره به تشکیلات پدافند غیرعامل در استان سمنان، به مستندات قانونی پدافند غیرعامل در برنامه‏‌های چهارم و پنجم اشاره کرد.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی، شورای پدافند غیرعامل در استان سمنان فعال و 12 کارگروه در استان سمنان تشکیل شده و دو قرارگاه سایبری و زیستی نیز فعال است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری با کارگروه‏‌ها پیگیری مباحث آموزشی، فرهنگ‏‌سازی پدافند غیرعامل، تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل و انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی را از جمله مهم‏ترین اقدامات اداره کل پدافند غیرعامل برشمرد.

در ادامه جلسه، هر یک از اعضا با تشریح دیدگاه‌‏های خود، ضمن درخواست استمرار جلسات کارگروه مطالبی بیان کردند که مهم‏ترین آنها عبارت از لزوم تفکیک وظایف هر یک از اعضای کارگروه با توجه به حوزه اختیارات، لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی جهت دسترسی اعضا برای تصمیم‌‏گیری در مواقع نیاز، آشنایی با شرح وظایف سازمانی دستگاه‌‏های عضو در خصوص پدافند غیرعامل، توجه ویژه به برنامه‌‏های آموزشی و ... بود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر