۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۴۹۹۲
دبیر کارگروه صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:
دبیر کارگروه صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: سند راهبردی پدافند غیر عامل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری مصوب شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، علی طاهری اظهار کرد:‌ سند راهبردی پدافند غیرعامل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری مصوب شد.

وی افزود: این سند در قالب سه ماموریت، شش هدف کلی، 20 راهبرد، 49 برنامه و 317 پروژه در کارگروه صنعت، معدن و تجارت شورای پدافند غیرعامل صنعت، معدن و تجارت استان تهیه و تدوین شده است.

طاهری ادامه داد: این سند برنامه راهبردی مناسبی برای انسجام و هماهنگی و ایجاد آمادگی دستگاه‌های عضو کارگروه در مواقع بحرانی است.

دبیر کارگروه صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ‌کارگروه صنعت، معدن و تجارت یکی از کارگروه‌های زیر مجموعه شورای پدافند غیر عامل استان است.

وی گفت: این کارگروه با درک صحیح از رسالت و وظایف ذاتی سازمان‌های عضو کارگروه و در راستای سیاست‌های کلی نظام قوانین برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه و سیاست‌های وزارتخانه‌های ذی‌ربط و شورای پدافند غیر عامل استان این مدل مدیریتی را ترسیم و تدوین کرده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر