۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۴۹۵۳
تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با سازمان حفاظت محیط زیست برای بومی‌سازی و کاربردی کردن فناوری‌های نوین در حوزه دانش محیط‌زیست منعقد شد.
به منظور توسعه علوم و فناوری و تقویت زیرساخت‌های تحقیقاتی، پژوهشی و علمی در کشور، حمایت از ایجاد و توسعه فناوری، توسعه توانمندی‌های داخلی، بومی‌سازی و کاربردی کردن فناوری‌های نوین در حوزه دانش محیط‌زیست، تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با سازمان حفاظت محیط زیست به امضا رسید.

بر اساس این گزارش، پژوهشکده‌های زیست‌فناوری‌، فناوری‌های شیمیایی و کشاورزی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با اجرای پروژه‌های محیط‌زیست ازجمله کنترل آلودگی‌های زیست‌محیطی آب، خاک، هوا، کنترل ریزگردها، ‌تنوع زیستی و ایمنی زیستی و طراحی و اجرای آزمایشگاه‌های مرجع ارتقای کیفیت و کنترل کیفی خاکپوش‌ها و همچنین سابقه همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی نقش به سزایی را در اجرای فعالیت‌های علمی و صنعتی مرتبط با این حوزه در کشور بر عهده دارد.

شایان ذکر است، این تفاهم‌نامه به امضای احمد اکبری معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و زکریا یازرلو معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست رسید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر