۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۴۸۶۷۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: سال گذشته برای اقتصاد کشور و استان مرکزی سال سختی بود اما با وجود همه کاستی‌ها و مشکلات، روند صدور پروانه‌های سرمایه‌گذاری ۱۵ درصد افزایش یافت.

به‌گزارش پایداری ملی، سعید فرخی شامگاه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی که در ساوه برگزار شد، با اشاره به ضرورت همکاری مسئولین درراستای تحقق شعار سال اظهار داشت: سال گذشته برای اقتصاد کشور و استان مرکزی سال سختی بود اما با وجود همه کاستی‌ها و مشکلات، روند صدور پروانه‌های سرمایه‌گذاری 15 درصد افزایش یافت.

وی افزود: در سال گذشته در  صدور جوازهای بهره‌برداری حدود 30 درصد افزایش داشتیم،  به‌گونه‌ای که سال گذشته بیش از 12 هزار شغل جدید در استان ایجاد شد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی تصریح کرد: بسیاری از واحدهایی که حقوق معوق داشتند توانستند در پایان سال گذشته معوقات خود را پرداخت کنند.

فرخی بیان کرد: از نظرمیزان تسهیلات نیز سهم استان در رونق تولید یک هزار و 200 میلیارد تومان بود ولی با پیگیری‌های انجام‌شده تا یک‌هزار و 500 میلیارد تومان از محل رونق تولید پرداخت تسهیلات داشتیم. 

وی ادامه داد: همچنین  در سال گذشته نیز 146 جلسه کارگروه تسهیل با  بیش از  840 مصوبه داشتیم که 550 مصوبه آن اجرایی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر