۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۴۸۶۶۷
رئیس جهاد کشاورزی گناوه گفت: از کلیه کشاورزان، دامداران و زنبورداران روستاهای درگیر آفت ملخ‌های صحرایی درخواست می‌شود حداقل تا ۷ روز از بردن دام‌های خود به مزارع و محل‌های سمپاشی شده خودداری کنند.
به گزارش پایداری ملی، امان اله حیدری رئیس جهاد کشاورزی گناوه، اظهار داشت: دیروز جلسه ستاد بحران ملخ‌های صحرایی در محل فرمانداری با حضور فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی و دهیاران روستاهای شهرستان گناوه تشکیل شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی و گروه‌بندی روستاها، دهیاران و دستگاه های اجرایی در این جلسه، گفت: از کلیه کشاورزان، دامداران و زنبورداران روستاهای درگیر آفت ملخ‌های صحرایی در روستاهای چاهک، چاه شور، بینک، شول، کلر، کمالی، فخرآوری، بهمنیاری، اسلام آباد، تل برج، چاه بردی، چهارمحال، چهارروستایی، چهاربرج، مال محمود، عباسی درخواست می‌شود حداقل تا ۷ روز از بردن دام‌های خود به مزارع و محل‌های سمپاشی شده خودداری کنند.

رئیس جهاد کشاورزی گناوه افزود: در این جلسه فرماندار با توجه به اهمیت موضوع در پی بازدیدی که از منطقه داشت تاکید کرد که همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و دهیاران با تمام توان به جهاد کشاورزی کمک کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر