۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۸۳۱۶
‌نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ‌با بیان اینکه نیروهای انقلابی به تبلیغ و فعالیت رسانه‌ای اهتمام ورزند، گفت: بازی با آبروی اشخاص در فضای مجازی به آبروی نظام ضربه می‌زند.

به گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌ فرد در ‌نشست با جمعی از طلاب و جوانان با تأکید بسیار بر جایگاه تبلیغ در دنیا‌ اظهار داشت: تبلیغ موجب اثرگذاری بسیاری از اقدامات می‌شود.

وی تبلیغ در دنیای کنونی را همچون یک سلاح برشمرد و ادامه داد: این سلاح همواره از سوی دشمن مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که در همین راستا نیروهای انقلابی نیز باید از این ابزار به بهترین شکل استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه این نشست ‌عنوان کرد: برخی از نیروهای انقلابی در زمینه تبلیغ و فعالیت رسانه‌ای خوش درخشیده‌اند.

وی با تأکید حفظ آبروی مؤمن در فضای مجازی و رسانه‌ها‌ خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام بر این مسئله توجه ویژه‌ای دارد اما برخی در رسانه‌ها آبروی انسان را می‌برند که البته با بازی با آبروی نظام نیز انجامیده و باید در این راستا بسیار هوشیار و مراقب بود.

‌موسوی‌‌فرد با تأکید بر روحیه مطالبه‌گری‌خاطرنشان کرد: رهبرمعظم انقلاب در رأس مطالبه‌گری قرار دارند که وظیفه ما نیز اهتمام و تلاش در این زمینه و یادآوری مستمر آن است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر