۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۴۸۲۴۷
مدیرکل انتقال خون بوشهر:
مدیرکل انتقال خون استان بوشهر با اشاره به رتبه دوم استان بوشهر در اهدای مستمر خون گفت: در حال حاضر وضعیت ذخیره خون در استان بوشهر بسیار مناسب است.

به گزارش پایداری ملی، نرگس عبیدی اظهار داشت: مردم استان بوشهر در اهدای خون همکاری و مشارکت بسیار خوبی دارند و در زمینه اهدای خون، استان بوشهر دارای رتبه پنج در سطح کشور است.،

وی با اشاره به رتبه دوم استان بوشهر در اهدای مستمر خون، خاطرنشان کرد: مردم نوع دوست استان بوشهر در ایام مختلف سال با اهدای خون خود به مردم و هم‌نوعان خون زندگی دوباره می‌بخشند.

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان، بیان کرد: طبق روال سال‌های قبل در ماه مبارک رمضان بعد از ساعت افطار مراکز دریافت خون فعال است.

عبیدی با بیان اینکه میانگین اهدای خون در کشور ۲۷ در هزار است، اضافه کرد: میانگین اهدای خون در استان بوشهر ۳۱ در هزار است که این آمار بسیار خوب است و اعتبار استان را در این حوزه بالا برده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ذخیره خون در استان بوشهر بسیار مناسب است، ادامه داد: این ذخیره نه آن قدر بالاست که فرآورده‌های آن را زیاد باشد و نه آن قدر کم است که در صورت نیاز با کمبود آن مواجه شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر