۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۷۰۸۶
نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: در حال‌ حاضر که تجربه بیشتری وجود دارد و هم تکنولوژی پیشرفت کرده است نباید سیل این قدر ویرانگر باشد.
به گزارش پایداری ملی، محمدرضا ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان درجریان بررسی حادثه سیل اخیر،‌ ضمن قدردانی از نیروهای مردمی و جهادی در سیل اخیر اظهار داشت: بشر همیشه با بلایای طبیعی مواجه بوده است، اما در حال‌ حاضر که تجربه بیشتری وجود دارد و هم تکنولوژی پیشرفت کرده است نباید سیل این قدر ویرانگر باشد.

وی افزود: این نشان دهنده این است که بخش زیادی از خسارات سیل نتیجه‌ سوء مدیریت و توزیع و تخصیص ناعادلانه بوده است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: مخازن آب کشور 51 میلیارد متر مکعب است که لرستان 206 میلیون متر مکعب از این مخازان را دارا است، وزیر نیرو بیان کرده اگر در استان لرستان سدهای متعددی ساخته می‌شد این خسارت به مردم وارد نمی‌شد. من از اظهار نظر ایشان تشکر می‌کنم و به ایشان می گویم که مواظب کارشناسان نفوذی باشید و ببینید که اقدامات ویرانگر کارشناسان نفوذی چه بلایی بر سر سد آورده اند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه‌ داد: ساخت و ساز غیر مجاز و اجازه ساخت و ساز به متجاوزان حریم رودخانه بیشترین خسارت سیل را ایجاد کرده است و مسئولان وظیفه داشتند که مقصران را به مراجع ذی صلاح معرفی کنند.

ملکشاهی‌راد از دولت خواست با توجه به تخریب 35 هزار واحد مسکونی هر چه‌ سریع‌تر به اسکان مردم اقدام کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر