۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۴۶۵۷۴
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین:
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری یک کلاهبردار که با عناوین جعلی و از طریق کارت به کارت اقدام به کلاهبرداری کرده بود در قزوین خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، سرهنگ آرش مرادی اظهار داشت: در پی وصول پرونده کلاهبرداری از طریق کارت به کارت، مبنی بر اینکه فردی ناشناس طی تماس تلفنی با هویتی جعلی اقدام به کلاهبرداری کرده است و با توجه به شیوه و شگرد ماهرانه و ارجاع چندین فقره پرونده به همین روش در این پلیس و به لحاظ حساسیت موضوع، کارگروه ویژه ای به منظور پیگیری پرونده تشکیل شد.

وی بیان کرد: با اقدام فنی مأموران پلیس آگاهی قزوین، هویت کلاهبردار حرفه‌ای در یکی از زندان‌ها شناسایی شد.

سرهنگ مرادی در تشریح این خبر گفت: با شناسایی متهم و انتقال وی به پلیس آگاهی استان ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم شده لیکن پس از تلاش مأموران و مواجه شدن با مستندات، دلایل و مدارک موجود، لب به اعتراف گشوده و به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی با اشاره به اینکه این پرونده تا کنون ۴ شاکی داشته افزود: متهم پس از تشریح کامل در خصوص شیوه و شگرد کلاهبرداری به مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال از شاکیان، پس از تکمیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با قرار قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ مرادی در پایان از مردم خواست: به توصیه‌های پلیس در خصوص استفاده از دستگاه‌های خودپرداز توجه کنند و در صورت وقوع کلاهبرداری‌های این چنینی حتماً به پلیس اطلاع دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر