۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۴۶۳۶۴
کار سارقان خودرو سخت شد
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از استقرار سامانه هوشمند شناسایی خودروهای مسروقه در محورهای ورودی و خروجی استان و کشف 207 خودروی مسروقه از ابتدای سال تا به امروز خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، حسین حسین‌زاده اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی سارقان خودرو از  استان‌های دیگر به استان ما در حرکت هستند به همین خاطر در نقاط مختلف با ایجاد ایست و بازرسی‌های موقت جلوی خودروهای مشکوک و افراد مظنون را گرفته و با افرادی که مرتکب جرم شده باشند، برخورد قانونی انجام می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح ویژه دیگری به منظور شناسایی خودروهای مسروقه در جاده‌های استان خبر داد و اظهار داشت: اگر سارقان خودرویی در استان دیگری را سرقت کرده و بخواهند وارد استان ما شوند و یا خودروهایی از این استان سرقت شده و سارقان بخواهند آن را از استان خارج کنند در این طرح بلافاصله مورد شناسایی قرار گرفته و با برخورد قانونی مأموران پلیس مواجه خواهند شد.

وی افزود: در این طرح اکیپ ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی با در اختیار داشتن سامانه هوشمند شناسایی خودروهای سرقتی در تمامی محورهای ورودی و خروجی استان مستقر شده و خودروهای مسروقه را در اسرع وقت شناسایی و نسبت به توقیف آن‌ها و دستگیری سارقان اقدام می‌کنند.

حسین‌زاده  بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته از ابتدای سال جاری تا به امروز تعداد 207 دستگاه خودروی مسروقه شناسایی و پس از طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل داده شدند.

وی اظهار داشت: امسال گردشگران با سفر به اصفهان نوروز متفاوت‌تری از نظر امنیت و آرامش تجربه کردند چرا که تقریباً تمام توان و ظرفیت پلیس در ایام نوروز 98 به کارگیری شد تا حداقل وقوع جرائم و حداکثر میزان امنیت و آرامش در استان اصفهان برقرار شود.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: بخشی از ظرفیت انتظامی استان به شکل پلیس مخفی در محل‌هایی که احتمال وقوع جرم وجود دارد به گشت زنی پرداخته و مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌داری که مرتکب جرم شوند را بلافاصله دستگیر و تحویل مراجع قضائی می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر