۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۵۸۸۳
استاد حوزه و دانشگاه:
استاد حوزه و دانشگاه گفت: استفاده نامناسب از فضای مجازی کانون خانواده را سرد می‌کند و بین زن و مرد فاصله ایجاد خواهد کرد.
به گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام احمدرضا شیبانی ظهر امروز در گردهمایی خانواده بزرگ کارکنان تبلیغات اسلامی کردستان که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، خانواده را کانون آرامش، محبت و مودت خواند و اظهار کرد: خانواده مهمترین بخش بقای نسل انسان محسوب می‌شود و می‌تواند به زندگی نظم ببخشد.

وی با بیان اینکه وجود فضای مجازی موجب شده خانواده‌ها از همدیگر دور شوند، افزود: اعضای خانواده به ویژه زن و شوهر باید ساعاتی از شبانه روز را به گفتگو و ابراز احساسات بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: گرچه خداوند به مردان قدرت بخشیده است اما در اوج قدرت باید محبت خود را به خانواده ابراز دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این گردهمایی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی سرشار از صمیمیت، رفاقت و دوستی است و هدف از برگزای این گردهمایی آشنایی بیشتر کارکنان تبلیغات اسلامی و خانواده‌های آنان در سطح استان است.

حجت‌الاسلام مختار کرمی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در سال 97 در استان انجام شد، افزود: تمامی فعالیت‌های انجام شده در سطح استان ناشی از تلاش مجموعه کارکنان این اداره‌کل است که جای تقد یر دارد.

وی اعلام کرد: تبلیغات اسلامی بنا بر رسالت و وظایفی که دارد در راستای نشر معارف اسلامی و ارزش‌های دینی در تلاش است و تمامی فعالیت‌های این اداره که توسط کارکنان آن انجام می‌گیرد، دارای پاداش نزد پروردگار خواهد بود.

‌وی همچنین با اشاره به اینکه اداره‌کل در راستای تامین رفاه و معیشت کارکنان درصدد است تا میزان تسهیلات قرض‌الحسنه را در سال 98 افزایش دهد، بیان کرد: تمام تلاش ما ایجاد آرامش در خانواده‌ها به لحاظ معیشتی است.

در این مراسم به صورت نمادین از چند نفر از کارکنان تبلیغات اسلامی کردستان تجلیل شد.

گفتنی است، برگزاری کارگاه آموزش راهبردهای مقابله با جریان‌های افراطی و تکفیری و برگزاری کلاس مهدکودک برای کودکان پرسنل از دیگر برنامه‌هایی بود که امروز توسط تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر