۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۵۸۴۹
در جلسه کارگروه آموزش و فرهنگی پدافند غیرعامل استان فارس عنوان شد:
قاسم پاک نژاد مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس: باتوجه به تهدیدات متعدد و تغییر ماهیت جنگ ها و گرایش دشمن به جنگ نرم در حوزه های مختلف از جمله (سایبری ، زیستی و ... ) در سال های اخیر، توجه به آموزش و فرهنگ سازی ، رعایت اصول ، ضوابط ، الزامات پدافند غیر عامل و ایجاد آمادگی از ضروریات است.

به گزارش پایداری ملی، قاسم پاک نژاد مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس: باتوجه به تهدیدات متعدد و تغییر ماهیت جنگ ها و گرایش دشمن به جنگ نرم در حوزه های مختلف از جمله ( سایبری ، زیستی و ...  ) در سال های اخیر، توجه به آموزش و فرهنگ سازی ، رعایت اصول ، ضوابط ، الزامات پدافند غیر عامل و ایجاد آمادگی از ضروریات است .

پاک نژاد : با تأکید بر نقش مدیران استان در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی پدافند غیرعامل بر ضرورت برگزاری دوره های مختلف آموزش انجام رزمایش های مختلف و انجام طرح های مطالعاتی به منظور پیشگیری مقابله و مواجه با حوادث و سوانح غیر طبیعی احتمالی اشاره نمود.

در ادامه، ایشان ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در این کارگروه و اداره کل آموزش و پروش استان فارس ، خاطر نشان کرد عمل به فرامین مقام معظم رهبری در مقوله پدافند غیرعامل نشان از ژرف نگری مدیران به مقوله تامین امنیت ، ایجاد آمادگی ، ثبات و نهایتاً پایداری ملی می باشد .

پاک نژاد در پایان افزود : پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات صلح طلبانه و غیر نظامی است که ضمن عدم ایجاد تنش ایجاد امنیت جانی مالی روانی و اقتصادی در جامعه و کشور می نماید تمهیدات پیش بینانه و پیشگیرانه پدافند غیرعامل در اصلاح ساختارهای مختلفی از جمله فرهنگ و الگوی مصرف پیش بینی پیشگیری و مقابله با تهدیدات مختلف تاثیر گذار می باشد .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر