۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۴۵۷۸۶
آخرین جلسه کارگروه تخصصی انرژی و آب در سال 97 با حضور اعضا و به دبیری شرکت توزیع نیروی برق در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان سنندج برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از سنندج، با حضور اعضا و دبیری شرکت توزیع نیروی برق این استان آخرین جلسه کارگروه انرژی و آب در شرکت توزیع نیروی برق برگزار گردید.

ابتدای جلسه نصیری دبیر کارگروه گزارشی از اقدامات انجام گرفته درسال97 را برای اعضا بیان و سپس مصوبات جلسه گذشته را قرائت نمود و از هر کدام از اعضا خواست که به عنوان نمایندگان دستگاههای اجرایی عضو کارگروه نسبت به انجام مصوبات گزارشی را ارائه نمایند.

در خلال جلسه نیز اعضای کارگروه ضمن گزارش اقدامات سال 97 استفاده از ظرفیت بند ز تبصره 12 قانون بودجه سال 96 را که در سال 97 اجرایی گردیده بود جزء مهمترین مباحث پدافند غیرعامل عنوان نمودند که با جذب این اعتبار از تخصیص اعتبارات استان در حوزه آب و انرژی نتایج مثمر ثمری در سطح استان مشاهده گردیده است بطوری که شرکت آب منطقه ای استان طبق گزارش بالغ بر 12 میلیارد ریال  جذب اعتبار وهزینه کرد در تجهیز و نیز فراهم نمودن امکانات در راستای اهداف پدافند غیرعامل داشته است.

آخرین جلسه کارگروه تخصصی انرژی و آب استان کردستان در سال 97 برگزار شد

همچنین در ادامه اعضا در خصوص برنامه های راهبردی سال 98 و پیش بینی امکانات و پروژه های پیشنهادی و نیز خرید تجهیزات لازم برای دستگاه های اجرایی خدمات رسان مطالبی را اظهار داشتند ونیز در راستای فرهنگ سازی مباحث پدافند غیرعامل برگزاری برنامه های آموزشی و برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه های مختلف پدافند غیر عامل را پیشنهاد نمودند.

در ادامه جلسه نماینده شرکت مجری طرح جامع پدافند غیر عامل ضمن اشاره به کلیات طرح در تدوین فصول 2 و 3 طرح مذکور اطلاعاتی را برای اعضاء تشریح نمود و در این راستا از همکاری دستگاه های اجرایی عضو کارگروه قدردانی نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر