۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۴۵۶۱۵
اولین نشست کمیته پدافند غیرعامل شهرداری تهران به میزبانی معاونت امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، احمد صادقی با اعلام این خبر گفت: این کمیته با ابلاغ سازمان پدافند غیرعامل کشور و به‌منظور پیگیری و اجرایی ساختن الزامات پدافند غیرعامل به کلیه شهرداری‌های کشور تشکیل‌شده است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بابیان این‌که کمیته پدافند غیرعامل در مجموعه شهرداری تهران به ریاست معاون امور مناطق شهرداری تهران و عضویت معاونین شهردار و برخی دیگر از روسای دستگاه‌های اجرایی تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کلان‌شهر تهران و آسیب‌پذیری آن در برابر حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی تشکیل این کمیته الزامی بود.

وی با اعلام این‌که دبیرخانه کمیته در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مستقر است، تصریح کرد: با توجه به سابقه 14 ساله این سازمان در حوزه مدیریت بحران و اقداماتی که در این حوزه انجام داده است؛ از این رو امور مربوط به پدافند غیرعامل را به شکل کارشناسی، دقیق و پرهیز از موازی کاری در دو حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اجرایی خواهد کرد.

صادقی افزود: در نخستین نشست کمیته، مباحثی از قبیل بررسی دستورالعمل کمیته پدافند غیرعامل شهرداری تهران ، طرح جامع پدافند غیرعامل شهر تهران و تهیه طرح پاسخ اضطراری به شرایط تهدید و بحران موردبررسی قرار گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر