۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۴۵۴۹۶
برگزاری جلسه شورای پدافندغیرعامل شهرستان دوره چگني با حضور مديرکل پدافندغ ع استان و با شرکت فرماندار و اعضاي شوراي اداري شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداري.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرکل پدافند غ ع ضمن تبیین و تشريح آيين نامه اجرائي ماده ۵۸ قانون احکام دائمي برنامه هاي توسعه با اشاره به بند ۵ آيين نامه مذکور تاكيد كرد كليه دستگاه هاموظف هستند اصول پدافندغ ع را در مطالعه طراحي و اجراي طرح هاي حساس،مهم و نيز تاسيسات زيربنايي و ساخاتمانهاي حساس و شريانهاي اصلي رعايت كنند.


در ادامه ایشان اعلام داشتند دستگاه های اجرایي مي بايست در ابتدا نسبت به شناسايي کامل دارايي ها و زير ساخت ها خود اقدام و با استفاده از دستوالعمل سطح بندي دارايي اقدام نمايند. سپس با شناسايي تهديدات احتمالي و تدوين سناريوهاي مقابله با اين تهديدات و انجام رزمايش توانمندي خود را جهت کنترل ومقابله با هرگونه حادثه احتمالي و تهديدات افزايش دهند.


وی یکی از ملاک هاي ارزيابي مديران استاني و شهرستاني را عملکرد آنان در خصوص پدافندغيرعامل عنوان كرد و گفت روساي كارگروه هاي ذيل شوراي پدافندغ ع شهرستان نسبت به برگزاري جلسات خود به صورت مستمراقدام و فعاليت هاي انجام گرفته را جهت تصويب به شوراي پدافند غ ع شهرستان ارسال نمايند. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر