۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۴۵۰۹۷
در جلسه پدافند غیرعامل استان فارس عنوان شد شد
قاسم پاک نژاد مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری فارس ضمن قدردانی ازهمکاری های صورت گرفته از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، به بیان مطالبی پیرامون پدافند غیرعامل وشیوه های بکارگیری، نحوه رعایت اصول و الزامات آن و ضرورت آن درحفاظت از جان انسان ها ، صیانت از زیر ساخت ها اساسی و مصون سازی جامعه پرداخت .
محمد هوشمندی

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، قاسم پاک نژاد مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری فارس  ضمن قدردانی ازهمکاری های صورت گرفته از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، به بیان مطالبی پیرامون پدافند غیرعامل وشیوه های بکارگیری، نحوه رعایت اصول و الزامات آن و ضرورت آن درحفاظت از جان انسان ها ، صیانت از زیر ساخت ها اساسی و مصون سازی جامعه پرداخت  .

پاک نژاد گفت : تغییر ماهیت  و ناپایدار بودن تهدیدات ، نا مشخص بودن زمان وقوع تهدید ، محدودیت های منابع تأمین و تخصیص اعتبار و همچنین محدودیت های زمانی انجام اقدامات پدافند غیرعامل ایجاب می کند که همه جامعه از آمادگی لازم برخوردار باشد و موضوع آموزش را در اولویت قرار دهند .

ایشان گفت : پتانسیل های موجود در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از ذخائر ارزشمند بوده که می تواند در آموزش و ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه نقش موثرو تعیین کننده ای داشته باشد .

وی افزود : با توجه به اینکه در راستای ایجاد فرهنگ عمومی پدافند غیرعامل در استان فارس اقدامات و خدمات ارزشمندی با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان صورت گرفته است ولی هنوز ناکافی است و باید با بهره گیری از تمام ظرفیت ها در پیشبرد اهداف گام های اساسی برداشت .

در ادامه موسوی افزود : این سازمان نیز به موضوع ، جایگاه و اهمیت پدافند غیرعامل و نقس اثرگذار آن بر سایرحوزه های مختلف در جامعه واقف است و با دقت نظر نسبت به انجام آموزش های لازم در این زمینه اهتمام کافی دارد . 

دکتر سیدرضا موسوی محسنی مدیر آموزش ، پژوهش، توسعه،و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس ضمن اعلام آمادگی در همکاری گفت : معاونت آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در راستای تعالی اهداف و رسالت آموزشی خود موضوع آموزش ، فرهنگ سازی و ارتقاء سطح فرهنگ عمومی پدافند غیرعامل را در زمره برنامه های دارای اولویت های خود قرار داده است و در جهت تحقق این مهم، برنامه های مدونی در تقویم آموزشی خود پیش بینی کرده است .  

ایشان گفت :  سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس ضمن برخورداری از پتانسیل های کافی از جمله اساتید مجرب ، زیرساخت های آموزشی ، تجهیزات و فضاهای مناسب آموزشی و کارگاهی قادر است در انجام آموزش های لازم و برگزاری کارگاه های آموزشی در سطوح مختلف استان با اداره کل پدافند غیرعامل همکاری لازم را داشته باشد و در این زمینه آمادگی خود را اعلام می نماید .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر