۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۴۴۰۴۳
علیرضا حیدری گفت: پدافندغیرعامل مورد اهتمام مقام معظم رهبری است که پرداختن به آن موجب حفظ آرامش و سرمایه‌های ملی و معنوی کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگارپایداری ملی،علیرضا حیدری مدیرکل پدافندغیرعامل استان کرمانشاه، در سومین نشست شورای پدافندغیرعامل شهرستان سنقر با اشاره به اینکه نباید پدافندغیرعامل مورد غفلت قرار گیرد،گفت: پدافندغیرعامل مورد اهتمام مقام معظم رهبری است که پرداختن به آن موجب حفظ آرامش و سرمایه‌های ملی و معنوی کشور می‌شود و عدم پرداختن به آن موجب افزایش آسیب به زیرساخت‌ها خواهد شد.

وی با اشاره به گزارش مربوط به قاچاق دام‌های مولد گفت : هر اقدام یا عملی که موجب تضعیف و نابودی سرمایه‌های ملی و اقتصادی یا ارزش‌های حیاتی کشور شود، تهدید محسوب می‌شود؛ لذا قاچاق دام‌های مولد و خروج نژاد‌های ارزشمند دامی از کشور لطمات بزرگی به سرمایه‌های دامی می‌زند که باید برخورد لازم و به موقع از سوی مراجع ذی صلاح با آن صورت گیرد.

وی در ادامه دوگانه سوز نمودن کلیه واحد‌های خبازی سطح شهرستان به منظور آمادگی جهت تامین نان مورد نیاز مردم در شرایط بحرانی و حوادث غیر مترقبه از جمله قطع احتمالی گاز را ضروری دانست و از ایده خوب برخی خبازی‌های شهرستان در خصوص دوگانه سوز نمودن واحد خبازی با استفاده از سیلندر گاز تقدیر و بر تجهیز سایر خبازی‌ها به سیلندر گاز و استفاده از روش یاد شده تاکید کرد .


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر