۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۴۳۹۸۰
به منظور ارتقاء آمادگی اپراتور های خدمت رسان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بر اساس دستورالعمل ابلاغی مانور مدیریت بحران برگزار می شود

به گزارش پایداری ملی از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران جلسه هماهنگی و ارتقاء آمادگی اپراتورهای ارتباطی برای مواقع بحران با حضور بیک پور مشاور وزیر و رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت، رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران و مشارکت مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانهای اصفهان، البرز، قم مرکزی، قزوین، سمنان، مازندران و گیلان و همچنین مخابرات منطقه تهران و اپراتورهای همراه برگزار شد.

در ابتدا رضایی با بیان اهمیت حفظ آمادگی و پایداری شبکه برای ارائه سرویس لازم در مواقع بحران اهم اقدامات انجام شده تاکنون را تشریح و به ضرورت حفظ و ارتقاء آمادگی همه اپراتور ها تاکید و خواستار ارائه اطلاعات مربوط به برنامه عملیاتی مدیریت بحران اپراتور ها که در جلسات متعدد تخصصی توافق شده است در مهلت مقرر شد.

وی همچنین افزود: مانور مدیریت بحران پس از آماده شدن برنامه عملیاتی و انجام هماهنگی های لازم بین همه متولیان انجام می شود.

در ادامه حسین پور مشاور مدیریت بحران وزارت دستور العمل ابلاغی را تشریح و صمدایی دبیر پدافند غیر عامل وزارت به سوالات پاسخ داد.

 پس از ارائه گزارش اپراتورها صادق بیک پور با بیان اهمیت هماهنگی استانهای که بعنوان پیشتاز، معین و جانشین برای مواقع بحران تهران در نظر گرفته شده اند، آمادگی عوامل انسانی و آگاهی از برنامه های مدیریت بحران را از اولویت های حفظ آمادگی بیان کرد، وی با اعلام اینکه شبکه رادیو ترانک آماده بهره برداری است خواستار آزمایش شبکه در نقاط مختلف تهران شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر