۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۴۳۵۷۹
جلسه کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی پدافند غیرعامل استان همدان تشکیل گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری همدان در جلسه کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی پدافند غیرعامل استان با اشاره به تغییر ماهیت تهدیدها و آسیب های دشمن در تمام ابعاد افزود با توجه به عملیات روانی و تهدید و تهاجم فرهنگی دشمن طراحی و راه اندازی قرارگاه فرهنگی برای مقابله با این تهدیدها امری لازم و ضروری است. عبدالله امیری وظیفه اصلی پدافند غیرعامل را پیشگیری و مصون سازی جامعه در برابر تهدیدها و آسیب های دشمن دانست و تأکید کرد: دستگاه های فرهنگی نقش مهمی در خصوص آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در این حوزه دارند.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری با بیان اینکه بایستی در کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی برنامه های فرهنگی و آموزشی برای مقابله با تهدیدها و کاهش آسیب پذیری و ارتقاء آمادگی مردم در شرایط اضطراری تدوین و طراحی شود افزود ایجاد هماهنگی در سازمان ها جهت انجام آموزش پدافند غیرعامل برای مردم و اطلاع رسانی عمومی در شرایط اضطراری از وظایف این کارگروه می باشد.

 وی همچنین افزود: اداره کل پدافند غیرعامل آمادگی برگزاری دوره های آموزشی برای اقشار مختلف و حمایت از طرح های پژوهش این حوزه را دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر