۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰
کد خبر: ۴۳۴۹۱
جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان داراب با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل فارس استان و به ریاست فرماندار شهرستان داراب برگزار گردید .
محمد هوشمندی

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،قاسم پاک نژاد مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس در شورای پدافند شهرستان داراب ،ضمن قدرانی از اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف پدافند غیر عامل این شهرستان ، به تشریح مواردی پیرامون تهدیدات روزدر حوزه های مختلف پدافند غیرعامل پرداخت .

پاک نژاد در ادامه با بیان اینکه امروزه تهدیدات و حملات دشمن تغییرماهیت داده اند ما نیز بايد ضمن شناسایی دقیق آنها با آمادگی کامل قادربه شناسایی و ارائه راهکارهای خنثی سازی تهدیدات باشیم و تحقق این مهم مستلزم آن است که ما دچار غفلت نشویم ونسبت به رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل در تمام حوزه ها کوشا باشیم .

وی ادامه داد : به یقین اگر به چنین سطحی از ایمنی در جامعه برسیم در زمان وقوع حوادث و تبدیل تهدید به آسیب ضمن آمادگی کافی و تاب آوری لازم می توانیم با حفظ پایداری خود به استمرارخدمات به نحو مطلوب برخوردار باشیم . و آنگاه که جامعه ای به این میزان آمادگی ، امنیت وپایداری درخود برسد محصولی جز مصون سازی و ارتقاء پایداری ملی در بر نخواهد داشت .

 وی همچنین عنوان کرد : امروزه با توجه به مبحث جنگ نرم و حملات بیوتروریسم توجه به امر اطلاع رسانی عمومی و آموزش همگانی به منظور ارتقاء آگاهی جامعه در سطوح مختلف امری ضروریست ومی بایست مورد توجه جدی  قرار گیرد .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر