۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲
کد خبر: ۴۲۹۰۹
در راستای برنامه ها و اهداف پدافند غیر عامل:
کمیته ساماندهی و تعیین صلاحیت شرکت های مهندسین مشاور پدافند غیرعامل در استان سمنان به ریاست قدرت الله ابک سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان ، ایرج کارخائی مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ، نماینده حراست و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در دفتر معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

به گزاش خبرنگار پایداری ملی، کمیته ساماندهی و تعیین صلاحیت شرکت های مهندسین مشاور پدافند غیرعامل در استان سمنان به ریاست قدرت الله ابک سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان ، ایرج کارخائی مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ، نماینده حراست و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در دفتر معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

در این جلسه در خصوص ساماندهی شرکت های مهندسین مشاور برای اجرای مطالعات پدافند غیرعامل طرح ها، پروژه های زیرساختی و عمرانی مهم در سطح استان سمنان برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری اتخاذ گردید.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به جایگاه و اهمیت پدافند غیرعامل به عنوان یک امر راهبردی و دفاعی در سطح جامعه بر استفاده از شرکتهای مشاور و علاقمند برای اجرای درست و مناسب طرح ها و پروژه ها از منظر پدافند غیر عامل تاکید کرد.

مهندس ابک ایجاد شرکت مشاوره در این حوزه را یک زیرساخت مهم برشمرد و افزود اگر بخواهیم اصول وملاحظات و الزامات دقیق پدافند غیرعامل را در ساخت‌وسازها رعایت کنیم نیازمند شرکت های معتبر و کارآمد برای اجرای اهداف پدافند غیرعامل هستیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان هم سیاست و برنامه اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان را استفاده از ظرفیت و توانمندی شرکتهای مهندسین مشاور بومی عنوان کرد و خواستار ساماندهی تقاضاهای این شرکت ها در کمیته استانی شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر