۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۴۲۹
فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران با صدور پیامی با بیان اینکه مصونیت جامعه در هر زمان به پویایی بسیج است، اعلام کردند: همه مسئولین دولتی و فرماندهان نظامی موظفند از حقانیت بسیج دفاع کنند.

به گزارش پايداري ملي، متن پیام سردار کاظمینی فرمانده و حجت‌الاسلام گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر است:

سی و سومین بهار شکوفایی بسیج این شجره طیبه و میراث ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تقارن یافته با ماه محرم و عاشورای حسینی و به بار نشستن خیزشهای اسلامی و فریاد‌های آزادیخواه که با تاسی به تفکر بسیج دست نشاندگان استکبار و صهیونیست بین الملل را در مزبله‌‌ تاریخ مدفون ساختند و به یقین این نیز از کرامات خداوند متعال است تا هویت واقعی بسیج را که امتداد خط سرخ عاشور است برای همگان هویدا سازد.

محرم تنها ماه عزا و ماتم نیست مهمترین پیام نهضت عاشورا احیای امر به معروف و نهی از منکر است و در حقیقت فلسفه‌ شکل گیری قیام حسینی احیای این فریضه‌ مهم دینی و الهی است که نیروهای بسیج این رسالت خطیر را بر عهده گرفته‌اند و با معرفت به این پاک‌ترین وظیفه دینی، فرصتی یافته‌اند تا عاشورا و هویت بسیج را تبیین نمایند.

بسیجیان ذخیره‌‌های عظیم الهی، گل‌های معطر و نوشکفته‌ جهان اسلام، پرچمداران عزت مسلمین و پیشوایان واقعی هدایتند که در مدرسه‌ عشق، درس ایمان و در معبد عارفان، معرفت به دین و در دانشگاه‌ شهادت، از جان گذشتگی و ایثار را آموخته‌اند و با دعوت به ارزش‌ها، خود پیشگام در عمل و چراغ هدایتند و از دین پاسداری می‌کنند.

بسیجی افتخار می‌کند رهرو واقعی ولایت و پرچمدار حقیقی جهاد و شهادت است که سال‌ها در رویارویی با دنیای استکبار با الهام از مکتب عاشورا مردانه ایستاده و با نثار جان خویش بهار آزادی و امنیت را برای کشور اسلامی به ارمغان آورده است و پس از جنگ در مصاف با توطئه‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی ایستاده‌ و با جهاد در سنگر علمی، ناتوی فرهنگی استکبار جهانی را در هم شکست و با لبیک به ندای مولا و مقتدایش می‌رود تا در نبرد اقتصادی تمامی تحریم‌ها را به فرصتی ارزشمند تبدیل نماید.

بی تردید یکی از مولفه‌های مهم در اداره هر حکومتی امنیت حاکم بر آن کشوراست که قوای مسلح و نیروهای امنیتی وظیفه تامین آن را بر عهده دارند.

در کشور اسلامی ایران پس از تجربه هشت سال دفاع مقدس و از جان گذشتگی نیروهای مقتدر مردمی، بسیج در کنار نیروهای نظامی و انتظامی نقش بزرگی را ایفا می‌نماید هر چند این نیروی الهی یک نیروی نظامی نیست، اما هرگاه که تکلیف شود لباس رزم می‌پوشد و در قامت یک ایثارگر جان خویش را فدا می‌نماید.

لذا مصونیت جامعه در هر زمان به پویایی بسیج است و همه مسئولین دولتی و فرماندهان نظامی وظیفه دارند تا در ترویج این فرهنگ تلاش نمایند و از حقانیت بسیج دفاع کنند.

فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ضمن عرض ارادت به پیشگاه تمامی بسیجیان دریادل و شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، توفیق روز افزون و مجاهدت در رکاب حضرت ولی عصر (عج) را برای رزمندگان بسیجی از خداوند متعال مسئله می‌نماید.

گزارش خطا
برچسب ها: بسيج سپاه
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر