۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۴۲۸
به مناسبت هفته بسیج، نرم‌افزار جامع شهدای بشرویه حاوی اطلاعات، خاطرات، فیلم، عکس، پوستر و وصیت‌نامه شهدای بشرویه رونمایی شد.

به گزارش پايداري ملي، مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه سپاه بشرویه عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب در بشرویه اظهار کرد: از مهم‌ترین راهکارهای ارتقای فرهنگ عمومی، گسترش و اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

محمد عسکری ادامه داد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن و تلاش برای جنگ نرم با ملت ایران برای انحراف افکار و عقاید نوجوانان و جوانان، ارتقای فرهنگ مطالعه مفید در جامعه ضروری است.

وی، هدف از برپایی نمایشگاه کتاب در بشرویه را به نمایش گذاشتن کتاب‌هایی که سبب افزایش بصیرت و اگاهی نوجوانان و جوانان شود، اعلام کرد.

مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه سپاه بشرویه افزود: این نمایشگاه با محوریت بسیج، ایثار و شهادت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، پایگاه‌های بسیج، دانشگاه‌ها، اداره تبلیغات اسلامی، بسیج دانشگاه، اداره کتابخانه‌های عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه علمیه، امور تربیتی و کمیسیون امور بانوان فرمانداری بشرویه برپا شده است.

عسکری عنوان کرد: نمایشگاه کتاب دارای 12 غرفه عرضه کتاب و محصولات فرهنگی بوده که با 50 درصد تخفیف در معرض بازدید علاقمندان گذاشته می‌شود.

وی یادآور شد: در طی روزهای برپایی نمایشگاه کتاب، مسابقات مختص کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه سپاه بشرویه با اشاره به رونمایی از نرم‌افزار جامع شهدای بشرویه گفت: این نرم‌افزار، حاوی اطلاعات، خاطرات، فیلم،عکس، پوستر و وصیت‌نامه شهدای بشرویه است که طی مدت سه سال توسط مهدی قدیرزاده تهیه شده است.

عسکری اضافه کرد: این نمایشگاه تا شش آذرماه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه دایر است و علاقمندان می‌توانند برای بازدید هر روز از ساعت هشت تا 11 صبح برادران، سه تا پنج بعدازظهر خواهران و بعد از نماز مغرب و عشاء تا 7.5 شب خانوادگی مراجعه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر