۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۴۲۴۲۱
نماینده کاشان در مجلس خبر داد:
نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که استان اصفهان تنها یک فرودگاه دارد، راه اندازی مجدد فرودگاه کاشان می تواند در پدافند غیر عامل نقش فرودگاه جایگزین داشته باشد و بر همین اساس استانداری اصفهان نیز می تواند در تامین بخشی از هزینه های این فرودگاه کمک کند.
به گزارش پایداری ملی، سیدجواد ساداتی نژاد صبح شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به مطالبه مردم کاشان مبنی بر راه اندازی مجدد فرودگاه کاشان اظهار داشت: بر اساس این مطالبات، جلسات متعددی را با وزیر راه و شهرسازی در خصوص راه اندازی مجدد فرودگاه کاشان داشتیم و نتیجه آن قول وزیر مبنی بر تحویل فرودگاه کاشان به ناوگان هوایی کشور بود.

وی با بیان اینکه فرودگاه کاشان می تواند پروازهای پایدار داشته باشد، افزود: از آنجا که استان اصفهان تنها یک فرودگاه دارد، راه اندازی مجدد فرودگاه کاشان می تواند در پدافند غیر عامل نقش فرودگاه جایگزین داشته باشد و بر همین اساس استانداری اصفهان نیز می تواند در تامین بخشی از هزینه های این فرودگاه کمک کند.

در ادامه شهردار کاشان نیز با بیان اینکه شهرداری کاشان افتخار ایجاد زیرساخت های فرودگاه کاشان را داشته است که تا به امروز پا برجاست، اظهار داشت: پروازهای فرودگاه کاشان بستگی به  آژانس های مسافرتی دارد تا با جذب مسافر پروازهای این فرودگاه برقرار باشد.

سعید ابراهیمی راد با بیان اینکه پروازهای فرودگاه کاشان تا تیرماه سال جاری ادامه داشت، افزود: افزایش نرخ دلار و به تبع آن افزایش نرخ بلیط های هواپیما عدم استقبال مردم را به همراه داشته و به دنبال آن پروازی از فرودگاه کاشان انجام نشد.

تداوم پروازهای فرودگاه کاشان در اولویت قرار گرفته است

وی با بیان اینکه تداوم پروازهای فرودگاه کاشان در اولویت قرار گرفته است، گفت: مذاکرات خوبی برای احیای پروازهای فرودگاه کاشان انجام شده است و امیدواریم پروازهای این فرودگاه از سر گرفته شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر