۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۴۲۳۸
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:
اگر می خواهیم با اسلام هراسی و شیعه هراسی مقابله کنیم باید قران را به دنیا معرفی کنیم.
سید محمد حسینی در آئین افتتاحیه هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد در محل نمایشگاه بین المللی این شهر با بیان این مطلب افزود: قرآن بهترین راه برای ایجاد وحدت است.
وی با اشاره به این که باید ارتباط بین اندیشمندان، فیلمسازان و هنرمندان عرصه قرآنی در نمایشگاه قران بیشتر شود، ابراز داشت: در گذشته هر مقدار کار قرآنی انجام شده است نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای اسلامی مورد استقبال قرار گرفته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: هر چه در این خصوص کار کنیم و در این نمایشگاه سوژه به افراد هنرمند بدهیم ارزشمند است و اولویت وزارت فرهنگ نیز همین می باشد.

وی با بیان این که قرآن دریای عمیقی است که هر مقدار به آن برویم به مطالب بیشتری دست خواهیم یافت، تصریح کرد: نمایشگاه قرآن این فرصتی را فراهم کرده تا همه از قرآن بهره بگیرند و گوشه ای از عظمت قرآن در این نمایشگاه مشاهده می کنیم.

حسینی با اشاره به شعار امسال نمایشگاه قرآن با عنوان «سبک زندگی قرآنی» عنوان کرد:  قرآن باید الگوی رفتار و اولیاء ، پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار(ع) باید اسوه باشند.

وی تاکید کرد: نمایشگاه قران و عترت مشهد تنها نمایشگاه قرآنی است که تحت عنوان که مانند نمایشگاه تهران تنها عنوان قرآن را یدک نمی کشد و به صورت تخصصی بر روی عترت فعالیت می کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر