۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۴۱۵۲۳
سرپرست فرمانداری بردسکن : بیش از 40 درصد از فضاهای آموزشی شهرستان بردسکن با بیش از 30 سال قدمت به نوعی تخریبی و در مقابل حوادث غیرمترقبه از قبیل زلزله مقاوم نیست از این رو ادارات با هدف ایمن سازی و ارتقاء سطح آموزش حوزه کاری خود با تهیه سندی درحوزه پدافند غیرعامل گام هایی بردارند.

به گزاش خبرنگار پایداری ملی،، سرپرست فرمانداری بردسکن همرمان با اجرای مانور فرضی دانش آموزان  گفت: با توجه به این که ایران در نوار زمین‌لرزه قرار دارد و به عنوان یکی از کشورهای زلزله خیز جهان از آن یاد می‌شود؛ همچنین گسل معروف درونه نیز در شهرستان بردسکن واقع  شده لازم است فرهنگ ایمنی در برابر زلزله نهادینه شود.

قاسم پور افزود: بیش از 40 درصد از فضاهای آموزشی شهرستان بردسکن با بیش از 30 سال قدمت به نوعی تخریبی و در مقابل حوادث غیرمترقبه از قبیل زلزله مقاوم  نیست از این رو  ادارات  با هدف ایمن سازی و ارتقاء سطح آموزش حوزه کاری خود با تهیه سندی درحوزه پدافند غیرعامل گام هایی بردارند.

وی از تدوین سند آموزش و پرورش با برخی از دستگاههای اجرایی و خدماتی  با هدف ایجاد محلات ایمن در سال آینده خبرداد و گفت: دستگاههای خدماتی از جمله شهرداری به صورت پایلوت در محله هایی که  منازل مسکونی و خیابان هایی که به مدارس منتهی می شود برای ساخت  آموزشگاههای ایمن  تا سال آینده اقدام کند. 

شهرستان بردسکن در جنوب غربی خراسان رضوی قرار دارد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر