۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۳
کد خبر: ۴۱۳۲۸
فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش :
امیر حسین ولیوند زمانی با اشاره به پیشرفت کشور در حوزه آی تی اظهار کرد: در حوزه پدافندی ما تجهیزاتمان را خودمان می سازیم. در حوزه آی تی در حوزه پدافند غیرعامل با کمک سارمان مربوطه خودمان حرکت می کنیم و بر اساس دانش و فناوری بومی تجهیزاتمان را می سازیم، این افتخاری است که برای جمهوری اسلامی ایران است اما این امر موجب ناراحتی دشمن است و در این صورت است که دشمن نسبت به ما واکنش تشدید تحریم را نشان می دهد. این موضوع حایز این حقیقت است که کار ما درست بوده است.

به گزارش پایداری ملی،«امیر حسین ولیوند زمانی» در گفتگو با خبرنگاران در مورد مهمترین دستاورد چهل سالگی نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: نکته مهم و قابل توجه در نیروهای مسلح و به خصوص در ارتش این است که در گذشته وابستگی نیروهای نظامی از هر نظر به کشورهای غربی و به خصوص آمریکا صددرصد بوده است اما در 40 سال اخیر جمهوری اسلامی ایران از هیچ منظری در حوزه دفاعی وابستگی ندارد، در حقیقت ما وابستگی باوری به سایر کشورها در حوزه دفاعی نداریم و به باور خوداتکایی در حوزه دفاعی دست پیدا کردیم.

 فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش اظهار کرد: در گذشته از سلاح، آیین نامه تا تاکتیک جنگی از سوی کشورهای غربی نوشته می شد و در ایران ترجمه می شد و همان نیز به کار گرفته می شد یا در مقطعی اساتید غربی برای آموزش به ایران می آمدند یا اساتید ایرانی به آمریکا اعزام می شدند تا آنچه را که آنجا آموزش می بینند، تدریس کنند اما اکنون اینگونه نیست. 

 وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز تاکتیک های جنگی را خودش تدوین می کند و آیین نامه های مربوطه را با استفاده از تجارب هشت سال دفاع مقدس به کار می بندد. ما امروز سلاح و تاکتیک را خودمان تهیه می کنیم.

 امیر ولیوند یادآور شد: هواپیمای کوثر با توجه به شرایط اقلیمی کشور ساخته می شود و با نگاه بومی موتور هواپیما، تانک و نفربر ساخته ایم. شاید این تجهیزات در مقایسه با سایر کشورها در رده پایین باشند اما در تامین قطعات آنها و پشتیبانی آن مشکلی نداریم.

 فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به پیشرفت کشور در حوزه آی تی اظهار کرد: در حوزه پدافندی ما تجهیزاتمان را خودمان می سازیم. در حوزه آی تی در حوزه پدافند غیرعامل با کمک سارمان مربوطه خودمان حرکت می کنیم و بر اساس دانش و فناوری بومی تجهیزاتمان را می سازیم، این افتخاری است که برای جمهوری اسلامی ایران است اما این امر موجب ناراحتی دشمن است و در این صورت است که دشمن نسبت به ما واکنش تشدید تحریم را نشان می دهد. این موضوع حایز این حقیقت است که کار ما درست بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر