۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۴۱۳۱۰
عضو هيات مديره بانک رفاه گفت: بانک رفاه در حوزه پدافند غيرعامل اقدامات خوبي داشته است، به نحوي که سامانه هاي نرم افزاري اصلي بانک کاملاً توليد داخل است
به گزارش خبرگزاري پایداری ملی، فرشيد فرخ نژاد جانشين رئيس کميته پدافند غيرعامل بانک با اعلام اين مطلب افزود: سامانه هاي سخت افزاري و مخابراتي بانک رفاه نيز علي رغم استفاده ناگزير از تجهيزات غير بومي، پشتيباني و راهبري آن کاملاً متکي بر نيروهاي داخلي بوده و هيچ گونه وابستگي مستقيمي به دانش فني و نيروهاي غير بومي وجود ندارد.
وي با توجه به موقعيت متمايز کشور ما که همواره در معرض تهديدات دشمنان و تحريم هاي ناعادلانه قرار دارد، توجه به اين مهم را بسيار حائز اهميت دانست.
فرخ نژاد درخصوص فرصت ها و تهديدهاي توسعه رمز ارزها براي صنعت بانکداري ايران به ويژه در دوران تحريم با بيان اينکه راه اندازي رمز ارزها مي تواند نويد بخش تغييرات مثبتي در نظام پولي و اقتصادي کشورها تلقي شود، خاطر نشان ساخت: هنوز راه درازي تا رسيدن به اهداف اصلي خود در پيش دارد. در هر صورت مزايا و کاربردهاي اين پديده بر کسي پوشيده نيست و فراگير شدن کاربرد آنها مي تواند تاثيرات قابل توجهي بر بازار پولي و مالي کشور بگذارد.
عضو هيات مديره بانک رفاه در مورد سامانه هايي که بانک رفاه راه اندازي کرده است، گفت: در حال حاضر بانک رفاه چه از منظر توليد و راهبري سامانه هاي نرم افزاري خود و چه پشتيباني و راهبري زير ساخت هاي سخت افزاري، مخابراتي و امنيتي به طور کامل متکي به توان فني بومي و داخلي کشور بوده و هيچ گونه قرارداد و يا وابستگي مستقيمي به شرکت هاي خارجي ندارد.
وي درخصوص حمايت و حضور بانک در استارتاپ هاي حوزه سايبري و بانکي اعلام کرد: بانک رفاه علاوه بر حضور و حمايت همه جانبه اين حوزه با دانشگاه صنعتي شريف نيز طي يک تفاهم نامه همکاري هايي را آغاز کرده که منجر به ايجاد و راه اندازي مرکز نوآوري بانک رفاه شده است، همچنين بانک رفاه در راستاي ايفاي مسئوليت هاي اجتماعي و حمايت از فعاليت هاي دانش بنيان با رويکرد خلاقانه، تاکنون حامي همايش هاي بسياري در اين زمينه بوده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر