۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۴۱۲۹۸
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور از علیرضا کریمی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی به عنوان مدیر برتر و تلاشگر در راستای گسترش و فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در کشور تجلیل کرد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،در حاشیه سومین کنفرانس ملی پدافند غیرعامل و پیشرفت پایدار وزارت کشور،لوح سپاسی با امضای حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس کمیته پدافند غیرعامل این وزارتخانه توسط سردارجلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور به علیرضا کریمی مدیرکل پدافندغیرعامل استان آذربایجان شرقی،اهدا و از تلاش های وی تقدیر به عمل آمد.

استان آذربایجان شرقی از استان های برتر کشور در حوزه پدافند غیرعامل است که در امر آموزش و گسترش پدافند غیرعامل گام های بزرگ تری برداشته است.

وزارت کشور، کنفرانس ملی پدافند غیرعامل و پیشرفت پایدار را سالانه با اهدافی همانند تعامل میان نهادهای حاکمیتی عضو کارگروه های یازده گانه پدافند غیرعامل در استان ها، همسویی میان سیاست های کشوری با فرایندهای اجرایی در استان ها و شهرستان ها، دریافت نظرات اساتید در خصوص مسایل گذشته و آتی پدافند غیرعامل و ... با حمایت سازمان پدافند غیرعامل و 22 وزارتخانه و نهاد حاکمیتی در کشور برگزار می کند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر