۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۴۰۷۵۱
سیستان و بلوچستان؛
مرعشی معاون امنیتی وانتظامی وجانشین شورای پدافند غیرعامل استان در راس هیأتی متشکل از اعضای شورا ورابطین پدافند غیرعامل استان مدیرکل امنیتی وانتظامی ودبیرشورای پدافند غیرعامل استان ،مدیرکل بنیاد شهید استان و کارکنان اداره کل پدافند غیرعامل استان ، با جمعی ازخانواده های شهدای استان دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مرعشی معاون امنیتی وانتظامی وجانشین شورای پدافند غیرعامل استان در راس هیأتی متشکل از اعضای شورا ورابطین پدافند غیرعامل استان مدیرکل امنیتی وانتظامی ودبیرشورای پدافند غیرعامل استان ،مدیرکل بنیاد شهید استان و کارکنان اداره کل پدافند غیرعامل استان ، با جمعی ازخانواده های شهدای استان دیدار کرد.

هادی مرعشی در این دیدار با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس، بر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و ایثارگران در جامعه و در فضای اداری تاکید کرد.

وی در ادامه گفت :فرهنگ ایثار و شهادت باید به‌عنوان میراثی گران‌سنگ در ذهن ملت ایران باقی‌ مانده و از آفت تحریف مصون بماند.

 مرعشی معاون امنیتی وانتظامی وجانشین شورای پدافند غیرعامل استان در هفته پدافندغ ع ضمن غبار روبی وعطر افشانی مزار شهدا به دیدار خانواده جمعیاز خانواده های شهدا رفت

وی در این بازدیدها ضمن گرامیداشت یاد شهدا و رزمندگان دفاع مقدس اظهارکرد: رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود.

 مرعشی معاون امنیتی وانتظامی وجانشین شورای پدافند غیرعامل استان در هفته پدافندغ ع ضمن غبار روبی وعطر افشانی مزار شهدا به دیدار خانواده جمعیاز خانواده های شهدا رفت

مرعشی خدمت به خانواده‌های شهدا را اقدامی فرهنگی و ارزشمند دانست و افزود: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود. در همین راستا دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.

وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا، افزود: نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تأثیر بسزایی در اخلاق جوانان دارد و امید و انگیزه برای مبارزه با استکبار جهانی و همچنین ترویج فرهنگ عاشورایی را به‌دنبال دارد.

 در پایان دیدارها هدایا ولوح سپاس به مادران و همسران شهدا اهداء گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر