۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۴۰۷۲۹
فرمانده انتظامی میاندوآب:
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: توجه به پدافند غیرعامل در شکل گیری جامعه سالم در مقابل تهدیدات و کاهش آسیب پذیری امری مهم است که همه باید به آن توجه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سرهنگ حسن شیخ نژاد امروز در جمع مردم میاندوآب در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان در سخنانی با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل، اظهار کرد: باید با استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های موجود در راستای نهادینه سازی فرهنگ پدافند غیرعامل اقدام کرد و در این راستا نیز از هشتم تا ۱۴ آبان ماه امسال به نام هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه آحاد مختلف مردم باید در نهادینه سازی فرهنگ پدافند غیرعامل مشارکت داشته باشند، افزود: توجه به پدافند غیرعامل در شکل گیری جامعه سالم در مقابل تهدیدات و کاهش آسیب پذیری امری مهم است که همه باید به آن توجه داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید در مقابل تهدیدات، آگاهی داشته و مقاومت ایجاد کنیم، گفت: پدافند غیرعامل یک اصل مهم در مقابل تهدیدات به ویژه تهدیدات نوین به شمار می رود و در این مقطع زمانی در مقوله پدافند سایبری و زیستی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

شیخ نژاد با اشاره به رشد تکنولوژی ها و پدافند غیرعامل در این زمینه، تصریح کرد: امروز با رشد تکنولوژی ها و فضای سایبری، تهدیدات نوین انسان ها را تهدید می کند و با خطر مواجه ساخته است که باید در مقابل آنها تدبیر و آمادگی لازم را داشته باشیم.

فرمانده انتظامی میاندوآب به پدافند زیستی نیز اشاره و اظهار کرد: پیش بینی خطرات و تهدیدات و مقابله با آنها در زمینه زیستی نیز از جمله اقداماتی است که باید با مشارکت مردم صورت گیرد.

وی افزود: باید همواره هوشیاری خود را حفظ کرده و به موضوع پدافند غیرعامل اهمیت داده و در راستای آمادگی و آموزش نیروی انسانی و اقشار مختلف مردم گام برداریم و اقدامات موثر را در این زمینه انجام دهیم.

شیخ نژاد گفت: سرمایه گذاری در حوزه پدافند غیرعامل از جمله موثرترین و پایدارترین روش های دفاع در مقابل تهدیدات و تضمینی برای حفظ امنیت جامعه است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر