۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۴۰۶۷۷
صبح امروز؛
سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به همراه جمعی از مدیران و معاونان این سازمان به مناسبت فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل، صبح امروز پنج‌شنبه دهم آبان با آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایداری ملی، سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به همراه جمعی از مدیران و معاونان این سازمان به مناسبت فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل، صبح امروز پنج‌شنبه دهم آبان با آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار و گفتگو کردند.


آیت‌الله مکارم شیرازی در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: پدافند غیر عامل یکی از روش های مقابله با دشمن است.

وی ادامه داد: دشمن در مسئله نظامی و دیگر حوزه ها شکست خورده بنابر این به سمت تحریم و فشار اقتصادی رفته ، این موضوع هم به دلیل برنامه ریزی روی خیالات است. مسئله دیگر که آنها با آن موجه هستند سرمایه گذاری روی دvوغ است آنها به دروغ اعلام می کنند که  مردم از انقلاب خسته شده اند و یا اینکه اگر از برجام خارج شوند ایران فروبپاشد اما دیدیم که این چنین نشد. از سوی دیگر تحریم ایران برای آنها و دنیا هزینه دارد و آنها زیر بار این هزینه ها نمی روند .

وی افزود: آمریکایی ها هزینه های بسیاری برای مقابله با ایران داده اند و آنها بعد از ۱۳ آبان پشیمان می شوند البته ملت ما باید با وحدت و یک پارچه مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی کنند ، مردم باید بدانند آنچه آمریکایی ها درباره مذاکره دروغ می گویند و با مذاکره می خواهند قدرت دفاعی موشکی و سپاه را محدود کنند .


استاد حوزه تصریح کرد: کشور ما راهی جز مقاومت در برابر تهدیدات استکبار ندارد. تحریم های آنها به جایی نمی رسد، مهم این است اتحاد و همبستگی را حفظ کنیم. آمریکایی ها در حال منفور شده در دنیا هستند پس ما باید بدانیم پایان شب سیاه سفید است.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به راهپیمائی اربعین حسینی در عراق و راهپیمائی جاماندگان در ایران اظهار داشت: این راهپیمائی عظیم نشان داد مردم انقلاب را تنها نمی گذارند.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور نیز در این دیدار گفت: این سازمان برای پایش تهدیدات و مقاوم سازی زیرساخت ها و امکانات تشکیل شده است. مقام معظم رهبری در دیدار چند روز پیش هم بر اهمیت پدافند غیر عامل و همکاری دولت و دیگاه های نظامی تاکید داشتند .  دشمن تلاش دارد در شرایط فعلی با افزاش در حوزه اقتصادی مردم را ناراضی کند.


وی با اشاره به آغاز تحریم های امریکا در ۱۳ آبان گفت: آنها می خواهند این روز تاریخی را برای مردم ما با فزایش تحریم ها تلخ کنند.

سردار جلالی درپایان با اشاره به توطئه دشمنان انقلاب افزود: راهبرد دشمن ایجاد تابستان داغ برای ایران بود که با تدابیر مقام معظم رهبری و دولت همه توطئه های دشمنان انقلاب با شکست روبرو شد. مردم ما انقلاب را دوست دارند اگرچه کمبود های وجود دارد که باید با تلاش بیشتر مرتفع شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر