۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۴۰۰۷۲
همدان؛
جلسه هماهنگی ستاد نکوداشت هفته پدافند غیر عامل روز دوشنبه به ریاست صوفی مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری همدان و با حضور رابطین پدافند غیر عامل دستگاههای اجرایی ، فرمانداریها و شهرداریهای تابعه استان در سالن جلسات شهدای استانداری همدان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه هماهنگی ستاد نکوداشت هفته پدافند غیر عامل روز دوشنبه به ریاست صوفی مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری همدان و با حضور رابطین پدافند غیر عامل دستگاههای اجرایی ، فرمانداریها و شهرداریهای تابعه استان در سالن جلسات شهدای استانداری همدان برگزار گردید.

صوفی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خاطر نشان کرد: با کمک کارشناسان ذی ربط در دستگاه ها و رابطین پدافند غیر عامل در فرمانداری شهرستان ها در مواجهه با تهدید ها و آسیب های رو به رو سربلند بیرون آمدیم. ایشان در ادامه گفت: توفیق و موفقیت در چارچوب پدافند غیر عامل مستلزم آگاهی مردم در این بخش است.

 علاوه بر این با توجه به فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل گفت: با توجه با مصادف شدن هفته پدافند غیر عامل و اربعین حسینی لیکن شعار امسال تحت عنوان «پدافند غیر عامل، افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی» نام گذاری شده است و هم چنین خاطر نشان کرد: هدف پیش رو در هفته پدافند غیر عامل معرفی دستاوردهای پدافند غیر عامل با گفتمان سازی عمومی و تخصصی و نهادینه سازی آن در سطح جامعه هوشمند ایرانی، اسلامی است.

در ادامه ، سرایی نماینده دانشگاه صنعتی مالک اشتر به بیان مرحله دوم طرح جامع پدافند غیر عامل استان و اقدامات شاخص پرداخت.

در آخر جلسه کارشناسان پدافند غیر عامل در مورد کارگاه های آموزشی، همایش ها، رزمایش ها و هم چنین بازدید از مراکز ثقل شهرستان ها نقطه نظرات خود را به رابطین فرمانداری شهرستان های استان همدان ارائه دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر