۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۳۹۵۴۶
در دیدار معاون توسعه فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور با دکتر فاضل نظری عنوان شد؛
دکتر فاضل نظری گفت: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان این آمادگی را دارد که با استفاده از مفاهیم و تعاریف و ماموریت های پدافند غیرعامل محتواهای متناسب با این حوزه را تولید کند و با فرهنگسازی برای قشر کودک و نوجوان این مفاهیم را نهادینه کند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، عصر امروز دکتر محبی معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور به همراه مدیرکل روابط عمومی سازمان و مدیر موسسه فرهنگی فاطر با دکتر فاضل نظری، رئیس کانون پرورش فکری کودک و نوجوان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر محبی ضمن معرفی پدافند غیرعامل و ماموریت های این سازمان گفت: برخی از موضوعات پدافندغیرعامل به گونه ای هستند که به حوزه کودک و نوجوان ارتباط پیدا میکند و نیازمند فرهنگسازی در این سنین می باشیم.

اعلام آمادگی کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان در فرهنگسازی مفاهیم پدافند غیرعامل

وی افزود: پدافند غیرعامل، دفاع غیر نظامی می باشد که قاعدتا همه احاد جامعه را در بر میگیرد و باید بتوانیم مشارکت همه افراد جامعه را در موضوعات پدافند غیرعامل داشته باشیم و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان از آن دسته مجموعه هایی می باشد که می تواند با تولید محتوا و برنامه های مختلف در رسیدن به این هدف کمک کند.

اعلام آمادگی کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان در فرهنگسازی مفاهیم پدافند غیرعامل

در این دیدار دکتر فاضل نظری گفت: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان این آمادگی را دارد که با استفاده از مفاهیم و تعاریف و ماموریت های پدافند غیرعامل محتواهای متناسب با این حوزه را تولید کند و با فرهنگسازی برای قشر کودک و نوجوان این مفاهیم را نهادینه کند.

وی افزود: برگزاری رزمایش ها و پویش های فرهنگی با موضوع پدافند غیرعامل از جمله مواردی است که میتواند به فرهنگسازی این مهم در جامعه ی کودک و نوجوان کمک کند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر