۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۳۹۴۷۴
در راستای ارتقا دانش و سطح کیفی وکمی فعالیت ، برنامه ریزی کارآمد در تخصیص منابع و کاهش مخاطرات در زمینه های بهداشت، ایمنی، انرژی، محیط زیست و پدافند زیستی دوره آموزشی OHSAS برگزارگردید.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، ، مهتاب عبدالرحمانی مدیر دفتر آموزش شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: این مجموعه در راستای اجرای سیاست ها و اهداف کلان وزارت نیرواقدام به برگزاری دوره های آموزشی نموده است. وی افزود: این کلاس ها شامل پیاده سازی سیستم مدیریت بهداشت ایمنی، محیط زیست و انرژی ( HSE) بوده و در جهت افزایش مهارت علمی، دانش علمی و فنی کارشناسان با در نظر گرفتن کاهش و حذف مخاطرات بالقوه و بالفعل معدنی بنیان نهاده شده است.

وی خاطر نشان کرد: از دستاورهای این دوره ها می توان به، آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات در سیستم های توزیع نیروی برق، شناخت ایمنی در سیستم های برق رسانی کارگاهی و تجهیزات الکتریکی در صنعت، آشنایی با سیستم اتصال به زمین، آشنایی با روش های جلوگیری از برق گرفتگی در صنعت، شناخت عوامل موثر در بروز برق گرفتگی، شناخت ایمنی در خطوط توزیع نیروهای فشار متوسط و فشار ضعیف، آشنایی با امداد و نجات در مواقع بروز حوادث ناشی از برق گرفتگی، اشاره نمود.

مدیر دفتر آموزش گفت: مخاطبان این دوره ها کلیه برقکاران در محدوده شمال استان کرمان می باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر