۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۳۷۰۷
معاون مهندسی و پدافند سپاه بویین زهرا خبر داد
معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه بویین زهرا از احداث سوله‌های ورزشی 9 دی و صالحین به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان بسیجی در این شهرستان خبر داد.

قاسم رجبی در بویین زهرا استان قزوین اظهار داشت: با پشتیبانی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از طرح‌های عمرانی، احداث سوله‌های ورزشی 9 دی و صالحین با نگاه اقتصاد مقاومتی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان بسیجی در این شهرستان انجام شده است.

رجبی افزود: امید است با انجام این اقدامات ورزشی و فرهنگی فضای فرح‌بخش و پرنشاطی برای آحاد بسیجیان شهرستان بویین زهرا فراهم شود.

این مسئول ادامه داد: احداث سوله 9 دی ستاد ناحیه امام حسین (ع) این شهرستان با کاربری حسینیه در حال تکمیل است که علاوه بر آن، احداث سوله‌های صالحین بویین زهرا، سگزآباد، دانسفهان و شال نیز در مرحله ساخت قرار دارد.

رجبی عنوان کرد: مقدمات لازم برای ساخت سوله تیراندازی بویین زهرا نیز صورت گرفته است و در آینده نزدیک شروع به کار می‌کند.

وی همچنین به تعمیرات اساسی چند حوزه مقاومت بسیج و افتتاح پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان اشاره و بیان کرد: افتتاح هر پایگاه به منزله ایجاد یک پایگاه فرهنگی و روزنه امیدی برای ترویج فرهنگ بسیجی، اندیشه اسلام ناب و گفتمان امام راحل (ره) در جامعه است.

معاون مهندسی و پدافند سپاه بویین زهرا اظهار امیدواری کرد با توجه به اجرای طرح اثربخش شجره طیبه صالحین، با افتتاح هر پایگاه حرکتی اثربخش برای تغذیه فکری آحاد بسیجیان به وجود آید و با اجرای طرح‌های عمرانی و ترویج فرهنگ بسیجی، جهت‌گیری صحیحی در جامعه تزریق شود.

رجبی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خلق حماسه سیاسی 24 خرداد یادآور شد: با وجود بمباران رسانه‌ای و تبلیغاتی شدید غرب برای شرکت نکردن مردم در انتخابات، ملت بابصیرت ایران با حضور آگاهانه و حماسی خود توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر