۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۳۶۵۸۶
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از شناسایی و انهدام یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر خبر داد
به گزارش پایداری ملی ، سردار حسن مهری فرمانده پلیس فرودگاههای کشور روز یکشنبه از کشف و متلاشی شدن یک باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر خبر داد و افزود: این باند که شهرهای مشهد و تهران را مرکز فعالیت خود قرار داده بود، سابقه انتقال مواد مخدر به کشورهای کانادا، انگلستان، استرالیا و غیره را داشت که پس از یک کار اطلاعاتی گسترده توسط کارکنان پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در خارج از فرودگاه کشف و اعضای این باند دستگیر شدند. وی اظهار داشت: میزان مواد مخدر کشف شده در این عملیات نزدیک به 59 کیلوگرم و از نوع «تریاک» است که در بدنه یک سرویس مبل صادراتی و دو دستگاه اجاق گاز صنعتی به شیوه‌ای بسیار ماهرانه جاسازی و برای ارسال به مقصد شهر لندن آماده شده بود.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور افزود: جاسازی این مقدار مواد مخدر به گونه‌ای بود که با دستگاه‌ها و تجهیزات موجود قابل تشخیص نبود و این کشف در پی تخصص، هوشیاری و آمادگی همکارانم در فرودگاه امام خمینی(ره) حاصل شد.
وی تصریح کرد: در پیگیری این پرونده همچنین 21 کیلوگرم مواد مخدر دیگر در فرودگاه‌های مشهد و بندرعباس که توسط اعضای این باند در حال قاچاق بود، کشف شد.
سردار مهری ادامه داد: در جریان این عملیات چهار نفر بازداشت،2 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت نیز ضبط شده است و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر