۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۳۵۸۴
قدیری‌ابیانه :
یک کارشناس مسائل راهبردی گفت: غرب هرگز نباید نگران برخورداري ایران از دانش هسته‌ای باشد چراکه این فناوری صلح‌آمیز بوده و آنها به خوبي مي‌دانند ايران بر خلاف این مهم عمل نمی‌کند و آنچه به عنوان نگراني از نظر غربي‌ها مطرح می‌شود ساخته و پرداخته ماشين جنگ رواني آنها است.
" محمدحسن قديري ابيانيه با اشاره به ابراز نگرانی انگليس درمورد پرونده هسته‌ای ایران پس از انتخابات ریاست‌جمهوری کشورمان گفت: در خواسته‌هاي غرب در قبال پرونده هسته‌ای کشورمان تغييري‌ ایجاد نشده چراکه آنها خواستار عقب‌نشینی ايران از حقوق مسلم خود هستند و این در حالی است که تمامی اینها بر خلاف قوانین بین‌المللی است.

وي افزود: غرب هرگز نباید نگران برخورداري ایران از دانش هسته‌ای باشد چراکه این فناوری صلح‌آمیز بوده و آنها به خوبي مي‌دانند ايران بر خلاف این مهم عمل نمی‌کند و آنچه به عنوان نگراني از نظر غربي‌ها مطرح مي‌شود ساخته و پرداخته ماشين جنگ رواني آنها است.

قدیری‌ابیانه تصریح کرد: " حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحاني " به‌عنوان رئيس‌جمهور منتخب ايران هرگز از حقوق هسته‌اي ايران کوتاه نخواهد آمد چراكه این مهم خواست " مقام‌ معظم‌ رهبري " و ملت ايران است و غرب چاره‌اي جز پذيرش حقوق هسته‌اي ايران ندارد.

وي در پایان خاطرنشان کرد: انگلیس از اينکه سفارتش در ايران در پی تصميم‌گيري عجولانه بسته شده پشيمان و به دنبال راهکاري براي گشايس مجدد سفارت خود در کشورمان هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر