۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۳۵۵
حقيقت پور :
نايب رئيس کميسيون امنيت ملي با اشاره به تحريم‌ وزارت ارشاد و وزير ارتباطات و برخي شرکت‌هاي کامپيوتري وابسته توسط غرب گفت: حتي در صورت تعليق برنامه هسته‌اي، غرب به تحريم‌هاي خود ادامه خواهد داد چرا که آنها از گسترش فکر و انديشه و پيام جمهوري اسلامي به مردم جهان هراس دارند.

منصور حقيقت‌پور نماينده مردم اردبيل با اشاره به تحريم‌ وزارت ارشاد و وزير ارتباطات و برخي شرکت‌هاي کامپيوتري وابسته توسط غرب گفت: پيش از اين، انرژي صلح‌آميز هسته‌اي دستاويزي براي اعمال تحريم‌هاي غرب عليه دولت و ملت ايران بوده و شکست آنها موجب تغيير مواضع و استفاده از هر بهانه ممکن شده است.

وي با اينکه رفتار آمريکايي‌ها تغيير نکرده است، گفت: مقامات آمريکايي همچنان روي خط عناد با دولت و ملت جمهوري اسلامي ايران گام بر مي‌دارند و تغييري در رفتار آنها ديده نمي‌شود.

وي در ادامه گفت: حتي در صورت تعليق برنامه هسته‌اي، غرب به تحريم‌هاي خود ادامه خواهد داد چراکه آن‌ها از گسترش فکر و انديشه و پيام جمهوري اسلامي به مردم جهان هراس دارند.

حقيقت‌پور طرح موضوع مذاکره با آمريکا را ساده لوحانه دانست و افزود: غرب بايد در مذاکرات 1+5 حسن‌نيت نشان داده و با رويکردي مثبت و صادقانه، اعتمادسازي كند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر