۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۳۵۲۶۵
عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس گفت: دریافت سود تسهیلات دو برابر تورم از تولیدکننده، در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست.
به گزارش پایداری ملی،علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه این روند اقتصادی که در کشور پیش می‌رود، روند مناسبی نیست، اظهار داشت: در سیستم بانکداری کشور باید تغییرات اساسی انجام شود.

وی با بیان اینکه چارچوب‌های تعریف شده در اقتصاد کشور چارچوب‌های خوبی نیست، ادامه داد: در هیچ کجای جهان دیده نمی‌شود که ۲ برابر تورم، سود تسهیلات از تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات دریافت شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با تاکید بر اینکه بانکداری بدون‌ربا در کشور ۱۰۰ درصد دروغ است، اظهار داشت: باید تغییراتی در سیستم بانکداری کشور و تفکراتی که در وزارت اقتصاد و بانک مرکزی وجود دارد، ایجاد شود.

نماینده مردم زنجان در مجلس با بیان اینکه برای تغییر در سیستم بانکداری کشور باید با الگوبرداری از تجربه‌های موفق سایر کشورها، سیستم فعلی را به روز کرد، گفت: یکی از راه‌هایی که می‌توان سیستم بانکی کشور را به روز کرد، ایجاد بستر‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در کشور است تا مانع خارج شدن سرمایه از کشور شویم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر