۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۳۴۸۰۸
مدیرکل پدافند غیر عامل استان لرستان: حوزه پدافند غیرعامل، انسان و تهدیدات انسان ساز می باشد

نخستین جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان ازنا در سال 1397 با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان، فرماندار و اعضای شورای پدافند غیرعامل آن شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان ازنا

در این جلسه محمدی نژاد فرماندار رعایت اصول پدافند غیرعامل را بهترین روش برای جلوگیری از بروز بحران های عمیق در همه زمینه های اجتماعی ، فرهنگی و ... دانسته و بیان کردند که پدافند غیرعامل در واقع همان دور اندیشی است که امروزه به شدت نیازمند آن هستیم از این رو دستگاههای اجرایی با رعایت اصول پدافند غیرعامل در همه زمینه ها بستر مناسبی برای توسعه همه جانبه شهرستان فراهم نمایند.

در ادامه سیف مدیرکل پدافند غیرعامل با بیان اینکه حوزه پدافند غیرعامل، انسان و تهدیدات انسان ساز می باشد اظهار داشت که در واقع مهمترین وجه تمایز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران با توجه به هوشمندی انسان و تحلیل های پیچیده ذهنی انسانها غیرقابل پیش بینی بودن حوادث انسان ساز می باشد، از این رو پدافند غیرعامل به دنبال ارائه راههای جایگزین به منظور استمرار فعالیتها و خدمات در زمان بروز حوادث انسان ساز می باشد.

وی همچنین از کلیه دستگاههای اجرایی خواست بر اساس ماده 23 قانون الحاق برنامه ششم توسعه کشور برای پروژه های عمرانی قبل از اجرای آنها حتماً پیوست مطالعات پدافندی تهیه نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر