۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۳۳۹۲۸
پاول دوروف، مدیر تلگرام با موضع‌گیری نسبت به فیلم 300، ماهیت ضد ایرانی خود را نشان داد.
به گزارش پایداری ملی، پاول دوروف مدیر تلگرام از مدت‌ها پیش در مقابل ایران و دولتمردان جمهوری اسلامی مواضعی خاص اتخاذ کرده بود که ماهیت وی را به عنوان مدیر پیام‌رسانی که صرفا قصد ایجاد یک محیط ارتباطی سالم را دارد زیر سوال برده بود.

نمونه بارز مواضع خاص دوروف در برابر ایران، عدم پذیرش درخواست وزیر ارتباطات کشورمان درباره مسدودسازی کانال آمدنیوز بود. این کانال معاند که بارها به ترویج خشونت و ایجاد اغتشاش در کشور پرداخته بود با نامی دیگر شروع به کار کرد و تلگرام هیچگونه واکنشی به فعالیت این کانال معاند و شایعه پراکنی‌های آن نشان نداد.

اما این فرد اخیرا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام متنی منتشر کرده است که ماهیت ضد ایرانی وی را به صورت کامل فاش می‌کند.

دوروف در صفحه اینستاگرام خود نوشت : " فیلم مورد علاقه من ، فیلم 300 است. داستان جنگ اسپارتان‌ها برای حفظ آزادی هم‌وطن‌هایشان الهام بخش هزاران انسان در سراسر جهان بوده و هست. "

مدیر تلگرام ماهیت ضد ایرانی‌اش را نشان داد +سند

گفتنی است؛ فیلم 300 یکی از برجسته‌ترین آثار غرب و سینمای هالیوود در جهت تخریب افکار عمومی علیه مردم ایران و تاریخ شکوهمند ایران باستان است. فیلمی که در آن ایرانی‌ها به انسان‌های وحشی و خونخواری تشبیه شدند که جز جنگ و خشونت هیچ صفت بارز دیگری ندارند.

در همین رابطه اخیرا استیکرهایی با عنوان فیلم 300 توسط خود شرکت تلگرام در این پیام‌رسان منتشر شده است که در آن تصویر ایرانی‌ها به یک هیولاهایی ترسناک مجسم شده است. در ادامه این استیکرها را مشاهده می‌کنید :


مدیر تلگرام ماهیت ضد ایرانی‌اش را نشان داد +سند
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر