۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
کد خبر: ۳۳۰۶۴
به گزارش پایداری ملی، پیرو فراخوان مورخ 96/11/11 مرکز مطالعات فنی و مهندسی پایداری ملی در خصوص شرکت دانشگاه ها و شرکت های مهندسین مشاور دارای صلاحیت فنی و پدافند غیرعامل برای اجرای تعدادی پروژه های مطالعاتی و پژوهشی فنی و مهندسی پدافند غیرعامل حدود 35 دانشگاه و شرکت در مرکز مطالعات حاضر و آمادگی لازم را برای اجرای پروژه های مطالعاتی پیشنهادی اعلام نمودند.

برابر اعلام قبلی در زمان ثبت نام و تکمیل فرم های فراخوان، جلسه توجیهی جهت تشریح انتظارات سازمان از اجرای پروژه های فوق در تاریخ 6/11/96 با حضور نمایندگان دانشگاه ها و شرکت های مهندسین مشاور در مرکز مطالعات فنی و مهندسی پایداری ملی برگزار و توضیحات لازم توسط نمایندگان ذیربط هر یک از پروژه ها در معاونت¬های مربوطه و کارشناسان مرکز مطالعات فنی ارائه شد.

نمایندگان دانشگاه ها و شرکت های مهندسین مشاور، فرم خوداظهاری، رزومه و شرایط شرکت در مناقصات را مطالعه و پس از تکمیل تحویل مرکز نمودند. ( دانشگاه¬ها و شرکت¬ها تا پایان وقت اداری روز دو¬شنبه مهلت دارند نسبت به ارائه مدارک فوق اقدام و پس از آن سند انتظار و فرم ارائه قیمت هر یک از پروژه¬ها را تحویل بگیرند )

فرم پیشنهاد قیمت پس از تکمیل و ممهور به مهر دانشگاه یا شرکت در پاکت درب بسته قبل از ساعت 12 روز چهارشنبه تحویل مرکز شود.

اطلاعیه شماره 2 فراخوان مناقصه

پیرو فراخوان مورخ 96/11/11 مرکز مطالعات فنی و مھندسی پایداری ملی در خصوص حضور دانشگاه‌ھا و شرکت‌ھای مھندسین مشاور دارای صلاحیت فنی و پدافند غیرعامل برای اجرای پروژه‌ھای مطالعاتی و پژوھشی فنی و مھندسی پدافند غیرعامل دیگر به آگاھی می‌رساند؛ مرحله دوم فراخوان از تاریخ 96/12/6 برای دانشگاه‌ھا و شرکت‌ھائی که در فراخوان قبلی مطلع نشده و یا موفق به شرکت در فراخوان نشده‌اند به مدت سه روز اعلام می‌شود. نمایندگان دانشگاه‌ھا و شرکت‌ھای مھندسین مشاور برای دریافت فرم خوداظھاری، ارائه رزومه و تکمیل فرم شرایط شرکت در مناقصات و اطلاع از تشریح انتظارات سازمان از اجرای پروژه‌ھای فوق تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مھلت دارند نسبت به ارائه مدارک فوق اقدام و پس از آن سند انتظار و فرم ارائه قیمت ھر یک از پروژه‌ھا را تحویل بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر