۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۳۲۵۰
سردار نقدی :
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نظام سلطه با تمام قوا به سبک زندگی اسلامی، باورها، بینش ها و عقاید ملت ما، نشانه رفته است.
سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در افتتاح سالن های ورزشی بسیج استان سمنان که با حضور مسئولان این استان افتتاح شد، گفت: مجموعه های ورزشی بسیج محل تقویت و تربیت بنیه جسمانی و روحانی سربازان امام زمان (عج) است.

سردار نقدی با اشاره به جمله امام راحل(ره)، ملت ما را شایسته ترین جامعه در تاریخ بشریت دانسته و بیان کرد: این ملت شایسته هرگونه خدمتگذاری است و افتخار بسیج آن است که خدمتگذار ملت است.

وی توجه به جوانان و نسل های آینده را مهم برشمرده و عنوان کرد: اهمیت کار بسیج آن موقع مضاعف است که در حالی که با شدیدترین تهاجم دشمن مواجه هستیم، بسیجیان برنامه های تربیتی و فرهنگی خود را در جامعه اجرا می کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در همین خصوص افزود: نظام سلطه با تمام قوا به سبک زندگی اسلامی، باورها، بینش ها و عقاید ملت ما، نشانه رفته و 80 شبکه رادیویی، 120 شبکه ماهواره ای تلویزیونی، هزاران شبکه اینترنتی و میلیون ها لوح فشرده مبتذل تنها گوشه ای از توطئه های فرهنگی استکبار است.

وی ادامه داد: به منظور مقابله با دشمن باید فرصت های فراغت جوانان را با جلب آنان به بسیج صرف ارتقاء شخصیت و منزلت آنان کنیم.

سردار نقدی برنامه های ورزشی را از جمله اصلی‌ترین فعالیت های این نهاد مردمی دانست و اظهار داشت: نزدیک به 4 هزار سالن ورزشی در طول 5 سال در بسیج ساخته می شود که بر خلاف پروژه های اداری، بسیاری از این سالن های ورزشی زودتر از موعد افتتاح می شوند و علت این امر نیز آنست که وقتی کسی از بسیج می آید همه مردم به صحنه آمده و تمام دستگاه ها نیز خود را از بسیج و بسیج را نیز از خود می دانند. لذا همه به صحنه مشارکت می آیند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر