۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۳۲۳۴۸
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: برگزاری گفتمان دینی در مدارس این استان در سال تحصیلی جاری به علت تامین نشدن اعتبار برای اجرای این برنامه متوقف شده است.
حجت الاسلام حشمت رستمی اظهار کرد: برگزاری گفتمان های دینی تا سال گذشته به صورت مستمر در طول دوره تحصیل در مدارس و مراکز آموزش عالی استان برگزار می شد اما امسال به علت تامین نشدن اعتبار مورد نیاز تا کنون برگزار نشده است.

وی یادآور شد: در طول سال تحصیلی گذشته 400 گفتمان دینی در مدارس و 10 گفتمان نیز در مراکز آموزش عالی استان با موضوع های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مهارت های اجتماعی برگزار شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به رشد آسیب های اجتماعی، برگزاری این گفتمان ها در مدارس بسیار تاثیرگذار بوده و همه ساله با استقبال دانش آموزان نیز مواجه می شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام محور گفتمان های دینی مدارس را اعتقادهای اسلامی، عفاف و حجاب، فرقه های انحرافی، آشنایی با مذاهب و ادیان، حریم ها و حرمت ها، امام شناسی، مهارت های زندگی، آسیب های اجتماعی، مواد مخدر، جنگ نرم، ارتباطات نوین و پدافند غیرعامل عنوان کرد.
حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه برگزاری این گفتمان ها نقش مهمی در ارتقای دانش اجتماعی، اطلاعات و بینش دینی دانش آموزان خواهد داشت خواستار تامین اعتبار برای برگزاری این گفتمان ها شد.
100 هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر