۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۳۲۳۴۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان :
سید بیوک موسوی بابیان اینکه 'مصونیت بخشی به تمام بخش ها، مهمترین مسئولیت مدیران و کارگزاران کشور است'، تاکید کرد: این مصونیت بخشی فقط شامل ساختمان و زیر ساخت ها نمی شود و هر امکانات و تجهیزاتی می تواند در نوع خود تهدیدی برای امنیت کشور به شمار آید و از همین رو باید دامنه مصونیت بخشی به آنها هم تسری یابد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سید بیوک موسوی روز چهارشنبه در نشست ستاد پدافند غیرعامل استان زنجان افزود: باید به خاطر داشت که رژیم ستمشاهی همه امکانات را در اختیار داشت اما مردم با دستانی خالی در برابر آن به پیروزی دست یافتند همانگونه که در هشت سال جنگ تحمیلی هم همین مردم، با دستان خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح پیروز شدند.

این مسئول ادامه داد: از همین رو هم مهمترین رکن پدافند غیرعامل، حفاظت و پاسداری از سرمایه اجتماعی و مردمی است که همواره در صحنه حضور داشته اند.

وی بابیان اینکه 'مصونیت بخشی به تمام بخش ها، مهمترین مسئولیت مدیران و کارگزاران کشور است'، تاکید کرد: این مصونیت بخشی فقط شامل ساختمان و زیر ساخت ها نمی شود و هر امکانات و تجهیزاتی می تواند در نوع خود تهدیدی برای امنیت کشور به شمار آید و از همین رو باید دامنه مصونیت بخشی به آنها هم تسری یابد.

موسوی اظهار کرد: نوع مواجهه، رفتار، واکنش و برنامه ریزی ها در برابر تهدیدها بسیار مهم و تعیین کننده است و می تواند آسیب ها را کاهش دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در این میان، ارزشمند ترین سرمایه ای که منجر به پیروزی و شکل گیری انقلاب اسلامی شد و تا کنون آن را حفظ کرده است، سرمایه اجتماعی محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط انقلاب و جنگ که کشور در وضعیت اقتصادی مناسبی به سر نمی برد، همین مردم بودند که شرایط را تحمل کردند و توانستند هم جنگ را به پیروزی برسانند و هم کمک حال هم وطنان خود باشند.

وی تاکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، باید پروژه ها را در جایی اجرا کرد که در معرض تهدید و آسیب نباشند تا در مواقع بحرانی به سرمایه های کشور خسارتی وارد نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: به حتم موفقیت کنونی جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها، حاصل برکت خون شهدا و جوانانی است که در راه حفاظت از انقلاب و آرمان ها جان خود را نثار کردند.

وی تصریح کرد: در راه پاسداری از آرمان های انقلاب و ایجاد همدلی همه گروه ها، اقشار، احزاب و سلایق مردم باید حضور داشته باشند و نباید به صرف مخالفت عده ای با نظر تعدادی دیگر، آنان را از صحنه انقلاب راند.

موسوی اظهار کرد: زمانی که تمام افکار و سلایق به وسیله احزاب، تشکل ها و حتی مطبوعات مطرح شوند به حتم مسئولی به خود اجازه نمی دهد که احساس کند فقط وی به تمام مسائل اشرافیت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: شفاف سازی از دیگر مواردی است که می تواند به اتحاد و انسجام ملی منجر شود، اقدام مثبتی که رئیس جمهوری در انتشار لایحه بودجه سال 97 انجام داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر