۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۳۲۲۴
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اینکه روابط نسبي و سببي با بزرگان و شهدا في نفسه جايگاهي ندارد گفت: آنچه مهم است، ادامه راه بزرگان و عالمان و شهيدان و اطاعت از دستورات آنان است.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج ، سرتيپ بسيجي محمد رضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به  نامه نگاري هاي برخی افراد منسوب به بزرگان گفت: روابط نسبي و سببي با بزرگان و شهدا في نفسه جايگاهي ندارد.

سردار نقدي افزود: آنان كه خود را به بيوت بزرگان و شهداي شاخص منتسب مي دانند بدانند كه آنچه مهم است ادامه راه بزرگان و عالمان و شهيدان بوده و اطاعت از دستورات آنانست.

رييس سازمان بسيبج مستضعفين سوء استفاده از نام و عناوين را مذموم دانسته و تاكيد كرد: چه بسيار افرادي كه ظاهرا انتسابي ندارند اما به دليل ادامه راه و سيره امام راحل عظيم الشان و عمل به منويات و فرمايشات آن حكيم فرزانه نزديكترين افراد به امام هستند.

وي با اشاره به قطع ادبي «از فضل پدر تو را چه حاصل» توصيه كرد: آنها كه به نام پدرانشان تكيه مي كنند و از عنوان پدر و پدر بزرگ خود استفاده مي كنند بدانند كه آيا همان راهي را مي روند و همان سخني را مي گويند كه پدرانشان رفته و منطبق با كلام آنانست؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر