۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳
کد خبر: ۳۲۱۴۷
مدیركل پدافند غیرعامل استانداری یزد:
مدیركل پدافند غیرعامل استانداری یزد با اشاره به فعالیت های سازمان های مردم نهاد گفت: در آینده نزدیک قرارگاه فرهنگی با همکاری سازمان های مردم نهاد در استان یزد تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،محمدصادق طهماسبی مدیركل پدافند غیرعامل استانداری یزد با اشاره به اهمیت توجه به سازمان های مردم نهاد در استان یزد گفت: سازمان های مردم نهاد امروز به عنوان یکی از بازوهایی است که میتواند در راستای کاهش بسیاری از مشکلات به آنها متوسل شد.

 وی افزود: ما تاکید بر حمایت از سازمان های مردم نهاد داریم زیار از این طریق می توانیم در زمینه کاهش تهدیدها و آسیب ها در مواقع بحرانی و مخاطرات گام برداریم و به نوعی بسیار موثر عمل می کنند.

 مدیركل پدافند غیرعامل استانداری یزد تصریح کرد: ما میتوانیم از طریق سازمان های مردم نهاد به نوعی راهبرها و اهداف پدافند غیر عامل را نیز در جامعه تبیین و معرفی کنیم که این امر بایستی به خوبی پیگیری شود تا نتیجه آن حاصل شود.

 طهماسبی ادامه داد: تشکیل قرارگاه فرهنگی با همکای سازمان های مردم نها از جمله اقداماتی است که در آینده نزدیک انجام می دهیم و امیدواریم بتوانیم در زمینه فرهنگی نیز با حضور این سازمان های مردم نهاد فعالیت های موثر داشته باشیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر